M'n hond is weg..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ogrop

Re: M'n hond is weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:07

KiWiKo: Ik zag gisteren ook zoiets in 'Dieren in nesten'
Een hond die is weggebracht door z'n vorige baasje, je kon m niet uit laten. Sprong, nam de lijn vast, was niet te houden en liep mensen omver.

Een lesbisch kopel had deze hond (was een moeilijk ras) uit het asiel gehaald en zat met het zelfde probleem maar heeft proffecionele hulp gezocht. Hondje is weer helemaal 'braaf' Rolleyes Gewoon verkeerd opgevoed dus.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:08

Ik denk dat ik echt heel kwaad zou worden als mijn moeder (ook al is het in overleg met ons) me hond weg zou doen.
Wij hebben ook zo'n vervelend, moeilijk opvoedbaar, ADHD hondje. Buiten best lastig met andere honden/mensen. Niet dat hij vals is, maar gewoon zo overenthousiast dattie maar moelijk te houden is, mjah. Ik ging er mee naar gehoorzaamheid (even een tussenstop) en binnenkort behendigheid zodat ie wat energie kwijt kan. Ik laat hem zoveel mogelijk uit dat me moeder zo min mogelijk last heeft van dat ventje.

Heel veel sterkte er iig mee. Hopen dat hij snel went en dat je hem toch nog regelmatig kan zien Lachen

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 20:11

Pam schreef:
ok balen en sterkte.
Citaat:
Waarschijnelijk heeft m'n zusje haar gek gemaakt en m'n moeder is nooit thuis maar m'n zusje kan haar dus niet opvoeden.

Maar dta haal ik hier niet uit.

Gaat me niet om t uitlaten of wat dan ook hoor Knipoog Wij zijn ook niet altijd thuis dwz of ik of mn vader of mn zusje maar nooit tegelijk, is geen punt, allemaal geregeld.
Maar betreft de opvoeding. Het lijkt me dat daar vroeger dan wel tijd voor was of niet?

Ja er is ook puppycursus met haar gedaan... maar niet 'bijgehouden' en ze vertoond dus raar gedrag met dat aanvallen

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:29

Wel vreemd dat 'ie dan in 1 keer weg is! Ik hoop dat je contact met die mensen kan krijgen, zelf zou ik wel willen weten hoe het gaat ermee! Persoonlijk zou ik erg boos zijn als mijn hond weg zou gaan zonder aankondiging of ontmoeting met de mensen waar hij naar toe gaat!