Chely schreef:*knip*
Lol, ik had eigenlijk niet eens alle overige posts gelezen maar ik moet even melden dat ik het dus volledig met je eens ben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chely schreef:*knip*
Iris82 schreef:Ook ik hoop dat dit een tijdelijk kooi is. Ze zullen nog wel een stuk groeien.
Wat ik ook zou doen is ze even wegen. Ze zien er voor mijn gevoel veel te klein uit. Ze zouden minimaal 75 gram moeten wegen.
Ellebel schreef:Wat een leukerds zeg. Volgende keer idd maar naar een rattery, maar maak je voor nu maar niet al te veel zorgen, ik heb ook ooit een ratje uit een derenwinkel gekocht (o schande) en die heb ik laatst laten inslapen, op 5 - jarige leeftijd.
Miirthe schreef:Hele rattery is een nieuw begrip voor mij; ik wist niet dat het zo in elkaar zat. Maargoed; ik heb ze nu en als ik na deze weer van plan mocht zijn ratjes aan te schaffen zal ik ze zeker niet meer uit de dierenwinkel halen. Het ging mij er dan ook niet om 'ik wil graag een rat uit de dierenwinkel' , daar domweg verder niet bij stilgestaan. Maar weet het zo.
Overigens daarnaast geen impulsaankoop; niet eerste rat hier.
Wel gaaf Lamintha, 16 ratten.![]()
@Bellybel; Zal me aanmelden daar.
Eightlegged schreef:Leuk!! Ze zijn echt schattig![]()
Vind het met husky altijd zo jammer dat ze zowat alle kleur verliezen. Ik heb een mock mink husky dumbo en die is nu bijna wit
BrittKitt schreef:Ellebel; dr wordt gewoon telkens een nieuwe gekocht die er veel op lijkt
blauw00gje schreef:Kei lief!
Ik wil die ook!