Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aniekje schreef:Misschien een beagle. Lekker eigenwijs
Demian schreef:Kooikers zijn leuk en erg slim
DaanxBien schreef:ik en mijn moeder dachten dat ook leuk een 2e hond erbij.
maar dat was helaas niet zo de honden wilden allebei de baas zijn en begonnen met elkaar te vechten de laatste vechtpartij was een bloedbad beide honden zitten nu apart want ze maken elkaar echt af.
sjorsie schreef:aniekje schreef:Misschien een beagle. Lekker eigenwijs
die kunnen alleen niet los omdat ze dan meteen hun neus achterna gaan
sjorsie schreef:aniekje schreef:Misschien een beagle. Lekker eigenwijs
die kunnen alleen niet los omdat ze dan meteen hun neus achterna gaan
BarbaLala schreef:dat is onzin!
beagles kunnen echt wel los, is een kwestie van aanleren
sjorsie schreef:BarbaLala schreef:dat is onzin!
beagles kunnen echt wel los, is een kwestie van aanleren
Ik heb er een paar in mijn directe omgeving wonen en op de club en die kunnen echt niet los, ja als ze al wat ouder en vaak wat dikker zijn dan gaat het wel misschien, dat is gewoon instinct dat ze willen jagen. in het bos luisteren ze echt niet meer naar je.
Lysette schreef:Is een markiesje niet iets? Halflange vacht maar bij de poten kort dus qua modder zal wel mee vallen. Ze willen heel graag werken en een leuk formaatje.
Ik zou zelf overigens wel voor een reu erbij gaan, zeker met zo'n klein leeftijdsverschil.
mirre schreef:Lysette schreef:Is een markiesje niet iets? Halflange vacht maar bij de poten kort dus qua modder zal wel mee vallen. Ze willen heel graag werken en een leuk formaatje.
Ik zou zelf overigens wel voor een reu erbij gaan, zeker met zo'n klein leeftijdsverschil.
Markiesjes zijn ind. erg leuke honden, er is alleen een enorme wachtlijst! Er staan op dit moment meer dan 200 mensen op de wachtlijst waardoor de wachtijd kan oplopen naar meer dan 2 jaar.....
miekelover schreef:een poedel. erg slimme honden wat veel mensen niet weten.