Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jen33 schreef:mijn vrouwtjes waren op het eind echt ronde dikke pannekoekenen meestal gaat het allemaal van zelf de bevalling. maak je,je daar maar niet druk om.
en dat stress gedoe valt ook nog wel mee. dan zou er geen cavia meer bestaan als ze dood konden gaan van de stress. ken namelijk geen dier dat nooit in de stress heeft gezeten.
succes.
Jen33 schreef:mijn vrouwtjes waren op het eind echt ronde dikke pannekoekenen meestal gaat het allemaal van zelf de bevalling. maak je,je daar maar niet druk om.
en dat stress gedoe valt ook nog wel mee. dan zou er geen cavia meer bestaan als ze dood konden gaan van de stress. ken namelijk geen dier dat nooit in de stress heeft gezeten.
succes.
Izie schreef:Mja ik werk zelf in een dierenwinkel maar weet wel wat ik iemand mee geef naar huis
Yannuh schreef:Ik heb het ook wel eens gehad..
Mijn eerst cavia gekocht, en we dachten dat het een mannetje was. Dat was ons gezegt.
Ik had er natuurlijk nog niet zoveel verstand van, maar later begon ik toch te twijfelen. Even aan een "expert" gevraagd. En het bleek dus wel een vrouwtje te zijn...
Sommige winkels
sexy_back schreef:Izie schreef:Mja ik werk zelf in een dierenwinkel maar weet wel wat ik iemand mee geef naar huis
zow het is ook niet persoonlijk bedoeld...
maar geef zelf toe dit is wel een typisch voorbeeld van een dierenwinkel... gewoon maar wat meegeven en zeggen dat het het geslacht is wat de klant graag wil...