Go Arno, Go Arno, Go Arno

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Geweldig Arno!
Ik denk dat er nu mensen zijn die denken: ach,zielig zo'n kat 23 uur in een kratje,die hoort toch buiten te lopen,en dan vergeten dat hun eigen paard in een stal staat,ook buiten hoort te lopen,maar dat wel normaal vinden.
Het is genormaliseerd ,en daarom wordt het geaccepteerd hoe de paarden nu gehouden worden.
Terwijl het eigenlijk larie is,helemaal als je het vanuit een ander oogpunt bekijkt.(zoals jij net beschrijft met die kat in een krat)
Iedereen vind een kat of hond 23 uur in een krat zielig,ook als die hond of kat er een uur per dag uit komt en gezond en lekker eten krijgt,want dat hoort toch niet,een dier sluit je toch niet zo op,die hoort vrij te lopen,de ruimte te hebben om te rennen en te spelen.
Waarom is een paard daar dan anders in,waarom hebben we massaal geaccepteerd dat een paard in een stal opgesloten hoort te staan?
Ik hoop dat jou topic mensen aan het denken zet Arno,want eigenlijk heb je gewoon gelijk.
tita schreef:zeg wie zegt niet dat hij de kat in het echt ook zo houdt.
Of dit een grap is of niet al met al ben je in mijn ogen gestoord
LiNdA1986 schreef:tita schreef:zeg wie zegt niet dat hij de kat in het echt ook zo houdt.
Of dit een grap is of niet al met al ben je in mijn ogen gestoord
ja precies, ik zal ook weleens willen weten of hij zijn kat zo houdt. Dat je een kat in een paard wil veranderen vind echt heel raar, dat je hem kunstjes leert OK, maar dit gaat wel heel ver...![]()
en een paard 23 uur op stal is zeer zeker zielig! maar om een kat zo te houden is ook zielig.
En als je dit topic start om mensen te laten nadenken over paarden die bijna de hele dag op stal staan, dat dat zielig is, terwijl je dat zelf ook met je kat doet! Dan ben je zelf ook zielig om zo met je kat om te gaan, dan ben je net zoals die mensen die hun paard zo lang op stal hebben staan.
(tenzij dit natuurlijk bedoeld is als een serieus grapje en je je kat dus niet zo lang in dat kratje hebt)
tita schreef:Ik snap echt niet welk boodschap de TS hier mee wil bereiken.
Moeten we dan allemaal een paard gaan houden volgens de naturals doe me ff een lol
superlise schreef:tjonge overdrijven is ook een vak, echt dit is nogwel het meest nergens op slaande topic dat ik ooit heb gezien!
en trouwens als jij vind dat je dieren moet laten leven zoals ze horen (buiten) waarom heb jij dan in godsnaam een kat in je huis rond lopen?
Auky schreef:tita schreef:Ik snap echt niet welk boodschap de TS hier mee wil bereiken.
Moeten we dan allemaal een paard gaan houden volgens de naturals doe me ff een lol
Doe je paard er maar een lol mee
russel schreef:Sliut dit dan ook aan op honden in een bench? Of is dat wel oke, ze zijn tenslotte speciaal voor honden gemaakt.