een mannetjes cavia met dwergkonijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: een mannetjes cavia met dwergkonijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:05

het kan wel, maaarrr... let heel goed op want konijnen lijken soms lief te likken maar ondertussen bijten ze gewoon... oftewel het klikt lang niet altijd en een ruzie wordt meestal verloren door de cavia...
maar nogmaals het kan wle degelijk goed gaan (let wel op de voeding met name de vitamine c opname voor cavia)

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:11

heey

ik heb het presies andersom ik had 2 zeugjes caviatjes en daar 1 angora konijn bijzitten maar dat is een mannetje
maar het konijn bleef maar op ze klimmen en wat af rijden en als ze dan in de zomer in het buiten ren zaten waren de caavjes zeiknat van het gerij van het konijn !!!

dus toen zijn de balletjes er maal af gehaald !!! Tong uitsteken aan het begin ging hij nog af en toe op de cavia's zitten met zo'n blik van ''ja zo was het maar hoe moest dat nu weer verder dan'' echt lachen maar nu hebben we nergens meer last van het gaat perfect Haha!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:54

Wel zielig voor je konijn dat hij geen soortgenoot heeft en de cavias wel Knipoog ... Konijnen zijn net zoals cavias gewoon sociale groepsdieren en horen met minstens een partner te zitten!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:01

ik heb ook een mannentjes cavia bij mijn konijnen zitten in de zomer. Dat gaat erg goed samen.