Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:winnythepooh schreef:Damn waar maak je je druk om... Wat zielig zeg pfff....
Hihi pot verwijt de ketel?
winnythepooh schreef:Lorr_ schreef:ieder zijn mening..
heb nooit gezegt dat t stomme katten zijn, vraag me alleen af waarom er zo moet worden geshowt met katten die op Hitler lijken.. Ik zou daar niet trots op zijn..
maar dat is MIJN mening, Gelukkig is het een vrij land, dus ben je nog steeds vrij om je mening te geven
Ik zeg ook niet dat je dat hebt gezegd ik zeg alleen maar dat dat door jou berichtje zo overkomt op mij... Lezen is ook een vak....
En tja kan er ook niets aan doen dat hij er op lijkt... En ik zie het gewoon als iets grappigs... Damn waar maak je je druk om... Wat zielig zeg pfff....
winnythepooh schreef:Lorr_ schreef:ieder zijn mening..
heb nooit gezegt dat t stomme katten zijn, vraag me alleen af waarom er zo moet worden geshowt met katten die op Hitler lijken.. Ik zou daar niet trots op zijn..
maar dat is MIJN mening, Gelukkig is het een vrij land, dus ben je nog steeds vrij om je mening te geven
Ik zeg ook niet dat je dat hebt gezegd ik zeg alleen maar dat dat door jou berichtje zo overkomt op mij... Lezen is ook een vak....
En tja kan er ook niets aan doen dat hij er op lijkt... En ik zie het gewoon als iets grappigs... Damn waar maak je je druk om... Wat zielig zeg pfff....
Lorr_ schreef:Weet je wel wat hitler heeft gedaan? en wat voor persoon t is geweest?? ga je daar eens in verdiepen, en dan vraag ik me af, of je er nog zo trots op bent dat jou katje op hitler lijkt.
Fairytail schreef:@winniethepooh:
lees wat ik heb getypt..
Onzinnige posts worden verwijderd. Een discussie over 'wat vind jij er van dat je kat op hitler lijkt' kunt je in het discussie forum neerzetten
HIER gaat het om waar je dier op LIJKT en niet om de DISCUSSIE
Fairytail schreef:Jij bent toch de gene die alsnog reageerd. En ik zeg niet dat je dat topic geopend heb ik zeg dat als je een discussie wil voeren je dat topic maar MOET GAAN OPENEN
maar goed....
Fairytail schreef:hij is van mijn vriendje echt een scheet. Helaas is haar maatje overleden:(
enig idee welk ras(rassen) ze is?