Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Laar schreef:Wat ik zo sneu vind is dat de kittens die in quarantaine zitten al vrijwel meteen besproken worden, en dat er dan in een gewoon 'hok' (weet niet hoe ik het anders moet noemen ) vaak een kat zit die daar al een jaar zit ofzo
Dat is niet waar.
Ten eerste zitten er helemaal geen kittens nu. En ten tweede zitten de gewone katten twee weken in quarantaine in een kooi, worden dan gecastreerd en gaan daarna in de plaatsbare ruimtes dus lopen gewoon los en kunnen naar buiten gaan als ze willen.
Alleen de extreem bange gevallen (zoals Trendy) of katten die niet met andere katten overweg kunnen en de hele boel terroriseren zitten in een kooi.
Maar dat komt zelden voor.
Dus.. Een kat zit zelden langer dan twee weken in een kooi.
Wuis schreef:
Als je interesse hebt kun je het beste even bellen naar het asiel, want op dit moment loopt het echt storm.
Wuis schreef:Dat is zeker waar. Mijn kat is nu 17. We hebben haar gered van de emmer toen ze een week of 2, 3 oud was. We hebben haar dus met de fles grootgebracht. Mocht ze ooit komen te overlijden dat zal ik dat verschríkkelijk vinden, heb een enórm sterke band met haar.
Maar er komt dan wel weer een 10+ er in huis. Ik heb veel meer met oudere poezen, dan met dat jonge spul. Oudere katten zijn gewoon super!
Citaat:Wat heb je ze weer ontzettend goed omschreven, ik hoop dat er ergens een plaatsje is voor deze kanjers![]()
Wuis schreef:Bopje is gister inderdaad geplaatst en heeft echt z'n eigen persoon uitgezocht.
Er kwam een oud omaatje die op dezelfde dag haar oude hondje en kat had moeten laten inslapen.
Bopje ging direct op haar af en was niet meer bij haar weg te slaan. En andersom ook. Het was liefde op het eerste gezicht.