Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Net een levende knuffel ! Hahaha ik zou er beest een in mijn tuin willen hebben hobbelen

Roadracer schreef:Schrik je best wel, als je dat ineens tegenkomt terwijl je in het bos loopt te wandelen met je chihuahua
Het hondje zou voor minder schrik krijgen
Net een hond. Die mag hier wel komen wonen.

adoration schreef:Ligt dat nou aan mij of is zijn hoofd veeeelste groot ^^ ziet er best dom uit eigenlijk, zo´n een joekel van een beest..

randie schreef:Echt vet. Net een levende knuffel ! Hahaha ik zou er beest een in mijn tuin willen hebben hobbelen

Maetje schreef:randie schreef:Echt vet. Net een levende knuffel ! Hahaha ik zou er beest een in mijn tuin willen hebben hobbelen
Hahaha ik heb zelf een vlaamse reus! maar die is niet zo groot als deze hoor![]()
Hier een fotoMatcho

adoration schreef:Dat zal toch niet echt eetbaar vlees zijn, tenminste niet lekker. Als je bv een appel door laat groeien tot hij een kilo of 2 is, dan zit er toch ook geen smaak meer aan. Wel goed dat hij het niet doet voor de show maar voor mens welzijn.
Dus waarom een konijn van 5 kg nog niet eens te zwaar niet te eten, en een koe van 100/200 kg te zwaar wel?
Ze is echt niet te dik ofzo
Net als van die 1 dags kuikentjes, 1 uur haantjes.. Vleeskoeien, slachtvarkens, slachtpaarden..
Vind het echt gewoon té zielig, en vind het gewoon NIET kunnen.
LiNdA1986 schreef:Oh okee, maar op die foto lijken ze echt mega, haha![]()
Alle dieren die gefokt worden voor de slacht zijn zielig! Maar ja, wij willen vlees eten, er kan alleen een eind aan komen als niemand meer vlees eet.
)