Dilemma - kat mee of anders..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie1981

Re: Dilemma - kat mee of anders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 11:48

Ik woon nu een jaar samen en mocht van mijn vriend geen kat. Ook bij mij een probleem dus want ik had bij mijn ouders 3 katten lopen en mijn ouders wilden dat ik ze meenam. Na een hoop overleg en nadat ik had beloofd ook voor ze te zorgen als mijn ouders er niet waren, mochten ze toch bij mijn ouders blijven. Ondertussen werden er bij mijn bf nicht ook kittens geboren en toen was meneer verkocht en kreeg ik een nieuw mannetje Haha!
Ik zou gewoon eens praten met je ouders en zeggen dat je ze zoveel mogelijk helpt waar dat kan (als dat lukt). Een kat die gewent is om buiten te zijn doe je iig geen plezier met en flatje.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:12

Ik zou nog eens een keer goed overleggen met je ouders, als ze haar echt niet willen houden zou ik haar meenemen en dan kijken hoe het gaat. Kan ze echt niet wennen kun je altijd nog een ander huis voor haar zoeken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 12:32

cissy schreef:
Ik zou dr ook meenemen, zorgen voor genoeg speeltjes en afleiding, een flinke krabpaal etc een leuk maatje erbij en ze zal best aarden. Zo niet kun je dr altijd nog herplaatsen (alleen zit dan die andere kat weer alleen....)

Ja da's makkelijk zeggen als je niet leest Knipoog
Speeltjes vind ze niks, krabpaal heeft ze zelfs nog nooit aangeraakt en andere katten mept ze finaal kapot..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:33

is het wel een kat dan? Lachen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 12:34

Voor zover ik weet wel ja Haha!
Ze is nogal territoriaal, maar als die andere kat er al zit als zij komt denk ik dat het nog wel mee zal vallen.
Het enige speeltje wat ze af en toe interessant vind is een balletje aluminiumfolie, maar da's maar soms en ik ben er dan ook niet de hele dag om m voor haar op te gooien Clown

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:41

moeilijk en wat ga je met je spinnen doen dan?

Die Kat ik ken iemand die had ook een buitenkat en woonde op een flat iets van 9 hoog.
Die nam het beest mee de lift in en zette hem buiten neer als ze s'avonds thuis kwam en ze riep hem dan kwam hij onder de bosjes vandaan

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:23

En is het geen optie om haar als je naar school gaat naar buiten te brengen en als je thuis komt of 's avonds weer binnen te roepen? Je zegt dat ze nu ook de hele dag buiten is...

Oh en mijn kat is trouwens totaal verandert na onze verhuizing. Ze woonde altijd op de boerderij vanaf geboorte tot ze 7 maanden ongeveer was. Hele dag was ze daar buiten en nu woont ze bij mij en mn vriend en ligt ze zowat de hele dag in huis en wil nauwelijks naar buiten... (en ze is binnen het dorp verhuist, op de boerderij zat ze nooit in de stal maar altijd in het land en de tuin, hier kan ze ook achterhuis het land in... dus het is niet zo dat ze nu in een drukke binnenwijk woont..)