Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:simpel af te leren hoor,zodra je ziet dat je kat het aanrecht opspringt ga je erheen en veeg je hem eraf.
Citaat:de eerstvolgende keer dat je de kat ziet kijken naar het aanrecht hoef je alleen maar een schreeuw te geven,dan bedenken ze zich wel![]()
Citaat:en als de kat op het aanrecht kan wanneer jij niet thuis bent,lukt het je nooit om hem hem of haar af te leren,want je kunt niet corrigeren als je er niet bent.
kat dan dus in een andere ruimte doen
ellepel schreef:ga achter de deur staan wachten tot je hoort dat ze erop springen en geef ze een opdonder.denk toch echt dat ze na een paar keer de clou wel snappen?
Nienke schreef:Ik kan me nog herinneren, toen we die katten nét hadden en ik nog niet wist wat voor vandalen het waren, dat een van de twee ineens de huiskamer in kwam rennen met een heel groot stuk kaas in zijn bekHilarisch, was net of hij een enorme grijns had
amondi schreef:je veegt ze er 1 keer af en ze komen er nooit meer op????/
Nou dan heb ik zeker ongelooflijk vreemde katten, na 3 jaar afvegen springen ze er zo weer op! En zo gaat het bij iedereen denk ik. Ik ben zo ver dat ik ze 's nachts in een bench wil stoppen, dat lost mijn probleem igg wel op! ik wil ze niet op het aanrecht en ook niet op de stoffen bank!
Citaat:Ik ben zo ver dat ik ze 's nachts in een bench wil stoppen, dat lost mijn probleem igg wel op! ik wil ze niet op het aanrecht en ook niet op de stoffen bank!