[foto]MIjn gekke hamster...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: [foto]MIjn gekke hamster...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:59

@wuis: ik vind dat jij commentaar levert wat nergens op slaat en waar de TS ook niet omgevraagd heeft. Je gaat wel erg off-topic hoor.
Wij hebben thuis een Roborovski-hamster en die kan echt niet loslopen, want dan is tie weg. Die is supersnel. Dus mag hij in zo'n bal de kamer rond. Hij heeft een grote kooi (ferplast mary) tot zijn beschikking met genoeg speeltjes, maar voor zijn beweging gaat tie zo nu en dan in de bal. En hij gaat ook rustig zitten in de bal en zich wassen.

winnythepooh

Re: [foto]MIjn gekke hamster...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 16:11

sheela schreef:
@wuis: ik vind dat jij commentaar levert wat nergens op slaat en waar de TS ook niet omgevraagd heeft. Je gaat wel erg off-topic hoor.
Wij hebben thuis een Roborovski-hamster en die kan echt niet loslopen, want dan is tie weg. Die is supersnel. Dus mag hij in zo'n bal de kamer rond. Hij heeft een grote kooi (ferplast mary) tot zijn beschikking met genoeg speeltjes, maar voor zijn beweging gaat tie zo nu en dan in de bal. En hij gaat ook rustig zitten in de bal en zich wassen.

Vind ik ook... die hamster van ons zit zoals ik al vaker heb gezegd vaak bij ons op de bank en dan gaat hij uiteindelijk uit zichzelf in die bol zitten dus ja kan er ook niets aan doen dat ik een hamster heb die dat leuk vind Haha! ..... Wuis doet net alsof ik mijn hamstertje mishandel ofzo :s maar das niet de bedoeling en dat doe ik ook niet hoor... daar hou ik te veel van van dat beestje Haha!