guppie half dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Manon

Re: guppie half dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:27

Sterkte Sigaar

Onze vis had ineens een keer een knik in zen staart .. Blond Zo'n Goudwinder..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:07

Heb ik ook weleens gehad, ik heb afgewacht. Bloos Later was ie dood. Ach gut

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:15

ja, die andere gup is beetje krom getrokken, ook een knik in staart. maar zijn wel al bijna 2 jaar allemaal, is dat al oud?

Lorr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:34

Ik had ook 2 goudvissen, en op een dag dreef de ene ook met stuiptrekkingen, volgende dag was die dood, en 2 dagen later de ander..

Nu ben ik naar de dierenwinkel terug gegaan, en daar dachten ze dat het aan de hoogte lag, (ik woon in oostenrijk op een berg van 1650M hoog)..

maarja, mis mn visjes wel hoor.. geen geblub meer..

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 00:20

Invriezen is dus echt geen goede manier. Clown Ik snap nooit dat mensen die (denken Schijnheilig ) verstand te hebben van vissen zoiets aanvaardbaar vinden.
Ten 1e duurt het een hele tijd voordat het water koud is geworden, en zelfs als je het bakje eerst even in de vriezer doet zodat het al een hele lage temperatuur heeft dan is het nog erg zielig. Dat beest krijgt ineens een gigantische shock van KOUD!! En vervolgens 1 of andere hartverlamming vanwege die kou. Bovendien slapen vissen niet zoals mensen kunnen slapen, ze zijn altijd een beetje wakker. Koe
Ik probeer het altijd zo snel mogelijk. Ik haal de vis eruit en plet hem meteen tussen 2 zware voorwerpen. (Met véél wc-papier ertussen anders geeft het zoveel rommel en die ene seconde dat hij dan even uit de bak ligt, ligt hij nog zacht ook. Tong uitsteken