Hier nog een foto die ik heel graag met jullie wil delen, echte kattenliefde:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier nog een foto die ik heel graag met jullie wil delen, echte kattenliefde:
zelfde koppie bijna, ook zo'n lijntje rond de ogen.Lavandula schreef:Hier mijn kitten van inmiddels 15 weken oud, Miss Frutsel:
http://pic4.picturetrail.com/VOL770/291 ... 503013.jpg
(Met de bijnaam Terrorist![]()
)

We hebben 2 katten, maar haar moeder houd niet zo van foto's 

cp112 schreef:aaah die zwarte is leuk! dat witte beffie en die ppotjes
Ze is inmidels bijna 11 jaar oud en hier in huis geboren, echt mijn moppie en kroelkip, niks zo heerlijk als 's morgens te worden gewekt met luid geknor en een kroelaanval

Ben (heul gevaarlijk
)
)

Omdat ze 's nachts meestal op muizenjacht zijn zijn ze overdag bijna de hele dag binnen om uit te rusten van de jacht
Alleen de ukkies gaan niet naar buiten daarmee wacht ik nog even tot ze niet meer zo wild spelen en helemaal in het spel opgaan. Hierdoor zouden ze zo onder een auto of zo terecht kunnen komen of al spelend zo ver van huis af dwalen dat ze de weg kwijt raken.
Die van jou is ook super leuk!!

De mijne is nu ongeveer 15 weken oud denk ik.. ze was bijna 12 weken toen ik dr ophaalde een paar dagen voor de kerst 
)
ze zijn vaak buiten hier, de kleine al vanaf dat ze een weekje of 6-7 was. dan volgde ze de andere, eerst alleen een klein stukje (want het was toch wel koud
) en dan steeds verder, en nu gaat ze ook al alleen.
de grote vangt ze nog wel eens voor Lukkie en dan geeft ze ze aan haar maar dan leven ze dus nog en gaan ze er alleen mee spelen. loop je 's morgens de woonkamer in liggen er allemaal crepernde muizen 
) de kamer helemaal bezaait met veren maar de vogel was nergens te bekennen... 

gezellige boel daar dan