Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekkeils schreef:Ik vind het echt ziek als je een papagaai neemt. kan er nisk anders van maken, die dingen die horen rond te vliegen. in een grote buiten voiere ofzo. niet binnen.
gekkeils schreef:Hier kan je er iets aan doen, en nee ik ben niet vegatarisch maar ik eet wel alleen maar biologisch vlees. Als jij er toch iets aan kan doen, laat m dan lekker in een grote voilere rondvliegen en neem een kind die je kan leren praten.
gekkeils schreef:Hier kan je er iets aan doen, en nee ik ben niet vegatarisch maar ik eet wel alleen maar biologisch vlees. Als jij er toch iets aan kan doen, laat m dan lekker in een grote voilere rondvliegen en neem een kind die je kan leren praten.
silvana schreef:Wat moet ik daar op zien dan?
Mijn niet kunnen vliegende papagaai kan echt niet in een volieren hoor.
Hij heeft een kooi van 1x2 meter hoog waar hij op en om kan klauteren.Het beest is minstens al 50 of 60 jaar.Dat moet je heus niet meer van habitat veranderen.
wereldhummel schreef:uhm,
nee heb ik niet op de computer staan meer denk ik,,
alle foto's zijn geheel weg door zo een lief virus,
zal binnenkort weer eens maken..
Het schoonmaken valt wel mee,
als je het maar bij houd
De ara en de grijze roodstaart staan trouwens bij mijn vader, en de geelkopamazone bij mijn moeder,,
wereldhummel schreef:ow haha zo,
tjah ze zijn vaak los, en de ara gaat vaak mee naar stal, en dan vermaakt hij zich prima op de brabbelstoel
de grijze roodstaart, vind het allemaal wel best, die gaat ook vaak mee, en mijn vader is hele dagen thuis om voor de paarden en de andere dieren te zorgen.
Tjh en de geelkop, die zit nu ook bij me op de computer