tita schreef:ik vind dit een leuke site maar ik vraag me af of er nu ook mensen gaan kijken...........dat zou ik nog veel leuker vinden als je dan een foto zou zien staan met GEPLAATST
hier kan ik mogelijk een antwoord op geven
afgelopen zaterdag ben ik namelijk gaan kijken bij DINO hij is al 7 en ik plaats zijn verhaaltje van de site niet want ik vond hem in het echt heel anders(in het verhaaltje staat onderandere bezitsagressie dominant enz)
en dit is DINO

ik ben samen met mijn ouders de tweede keer dat we kwamen gaan wandelen. Dino is een jack russel met heel wat ruwharig borsthaar en super trouwe oogjes. We zijn samen over bomen gaan springen en achter takken aan gaan rennen, tja je laat hem natuurlijk niet los zo'n eerste keer. Toen we langs onze auto kwamen(wist hij niet) ging hij zitten en daarna tegen de deur aanstaan, zou hij het weten dat hij van ons was
Hij houd dus van takken, is wat bangig naar andere hondjes, houd niet van katten en heeft last van rondjes draaien als je in zijn hok komt. Hij kan de basis comando's maar moet ze wel voor je willen doen. Zijn oren staan vrij dicht bij elkaar maar dat vind ik juist leuk
. Door zijn moeilijke verleden is hij moeilijk zomaar op te pakken en moet je met hem ruilen als hij je iets niet wil terug geven. Hij kan alleen thuis zijn en hij kan mee in de auto(zijn eigenlijk de enige eisen van ons)
Bij aankoop volgen zeker foto's!!!