SOET schreef:Verder inderdaad heel erg leuk om te zien. Wat ik erg ik herken die eigen nijnebeesten niet eens.. Wat een schatjes! Is het een bepaald ras?
Dit zijn Nederlandse Hangoordwergen in hopelijk kleurslag Tan. Ik heb deze dieren uit Duitsland (jaja logisch Nederlandse Hangoordwergen uit Duitsland) en in de vervoerskist is de bruine man bij de tan vrouw gekomen en dit is het resultaat. Bruine man was ook gewoon een NHD en diertjes worden dus straks ook gewoon getatoueerd en zijn wel raszuiver, maar had er liever een andere ram opgehad. Ze is namelijk nog te grof voor een NHD en we wilden er een korte ram opzetten... echter dacht ze er anders over. Nou ja over paar maanden dan maar als dit tannetjes zijn, zijn we ook blij. Anders zijn dit zwart otters.
Nou ja zowel moeder en vader hebben een ZG in Leipzig gehaald... al is dit voor Duitse begrippen en wij alles in Nederland veel kleiner fokken.
@ Nathachou
Dat komt omdat die inelkaar gedoken zit, want mams is een onwijs goeie mams ze zijn altijd mooi gevuld

Foto mams en paps
Mams beetje beroerde foto zal nog is beter maken

Paps

Beide zijn overigens geen erkende kleurslagen in Nederland, maar vooral met bruin gaan we wel bezig