Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkmoona schreef:geen syrtje hier in?
in diverse winkels waar ik mijn spul bij koop adviseren ze kleiner...
ik ken trouwens 2 mensen met woestijnratjes/gerbrils.. en die beestjes zitten in een kleinere kooi dan de kooi die ik nu heb
darkmoona schreef:geen syrtje hier in?
in diverse winkels waar ik mijn spul bij koop adviseren ze kleiner...
ik ken trouwens 2 mensen met woestijnratjes/gerbrils.. en die beestjes zitten in een kleinere kooi dan de kooi die ik nu heb
Uppojono schreef:Oooh, je hamster is nog niet dood en je bedenkt al wat je met zn huis gaat doen...? Maareh 'woestijnratjes' zijn erg leuk..
Pluttersput schreef:Misschien is het anders een leuk idee omk gewoon een grotere kooi te kopen?
odetteke schreef:Geschikt voor een kooi: wuppies, een furby en een stokvis
judith789 schreef:Cavia??
BrittKitt schreef:Deze kooi kan je toch verkopen? Nieuw in de winkel kosten ze 25 euro dus op marktplaats zetten of hier op bokt voor 20 en je verkoopt hem wel hoor
Dan koop je een tweedehands gabber rex en ferplast cavia/konijn en daar past tenminste een hamster of een klein knaagdier in! (varieren van 5 tot 25 euro tweedehands in verschillende staten op marktplaats)
BrittKitt schreef:Beetje naief om alles aan te nemen wat dierenwinkels zeggen, het minimum voor een syrtje is 60x40, voor een rusje is dat 50x30, ga je me nou vertellen dat het dus wel past?
Een vriend van mij heeft zn gerbil (ja eentje ja) in een MINIDUNA, oftewel jou kooi maar dan met 1 verdieping
Omdat hij ze zo heeft wil toch ook niet zeggen dat het goed is?
Dierenwinkels doen alles voor het geld en niet voor het welzijn van het dier, dat moet je echt goed onthouden...
Dit geld ook voor hamsterwatten deze dingen zijn levensgevaarlijk en elke dierenwinkel verkoopt ze.