Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gipsyboy schreef:maar wat moet ze er aan doen het is niet haar hond staat niet op haar naam.
en er valt gewoon niet over te praten met hem want hij l*lt er gewoon overheen.
Mlies schreef:gipsyboy schreef:maar wat moet ze er aan doen het is niet haar hond staat niet op haar naam.
en er valt gewoon niet over te praten met hem want hij l*lt er gewoon overheen.
Wat ze er aan moet doen? Zorgen dat die hond z'n aandacht krijgt, of een goede baas die 'm verdient.
Dat jij weinig te zeggen heb snap ik nog wel, maar van je moeder niet.
Ik zou niet eens met iemand willen leven die zo voor z'n dieren is.
Loveable schreef:Alsjeblieft je doet er (sorry) echt zo luchtig over ik snap dit niet. Nouja totdat je tot je stiefvader doorgedrongen bent neem die hond mee uit. Je moet toch met je andere honden wandelen neem haar dan mee? Zou toch geen probleem moeten zijn? Haal haar er savonds uit en ga even balletje gooien dan kan ze iig haar energie kwijt. Zorg iig voor water, en geef haar sochtends een botje en leg een speeltje in de bench. Het is een schrale troost maar dan heeft het arme beest tenminste nog iets te doen. En aub print alle reacties uit en confronteer hem, dit KAN gewoon echt niet zo.
zilie schreef:En als je nu die persoon die de hond zo graag wil, thuis uitnodigt als je stiefvader thuis is..
En ze laten verschillende malen horen dat ze echt geintresseerd zijn in de hond??
gipsyboy schreef:nee dat snap ik ook niet.
en me moeder neemt haar ook veel mee uit net nog maar dat is de
opliossing niet.
zilie schreef:Je kan toch PROBEREN?
corinne1981 schreef:Ik wist het wel, ik bracht haar zo snel mogelijk naar een asiel en als hij haar mist (waarschijnlijk niet) kan ie haar ophalen, op voorwaarde dat ze beter verzorgt wordt en aandacht krijgt.
Ik snap niet dat jij en je moeder dit toe kunnen staan, en hoe lang is dit al zo?
Nu ingrijpen voor het te laat is en je helemáál niks meer met haar kan!
corinne1981 schreef:Ik wist het wel, ik bracht haar zo snel mogelijk naar een asiel en als hij haar mist (waarschijnlijk niet) kan ie haar ophalen, op voorwaarde dat ze beter verzorgt wordt en aandacht krijgt.
Ik snap niet dat jij en je moeder dit toe kunnen staan, en hoe lang is dit al zo?
Nu ingrijpen voor het te laat is en je helemáál niks meer met haar kan!
Mlies schreef:Je opent wel een topic, maar je wilt er niet echt wat aan doen geloof ik.. Wat wil je nou?
Laatste vergelijking vind ik ook nergens op slaan, ik denk dat de meeste van ons toch wel goed voor de paarden zorgen en daar ook hun uiterste best voor doen, das iets anders dan in jouw geval....
Citaat:dit heb allemaal geen zin om neer te zetten dat weten jullie zelf ook wel dat kan je gewoon niet doen.
hij heeft die hond ook altijd mee naar werk in een kooitje uiteraard. je kan hem niet zomaar wegbrengen dat kan gewoon niet.
hoe zouden jullie dat vinden als dat met je pony word gedaan
gipsyboy schreef:ja maar hij denkt ook dat hij haar goed verzorgd dus daarom
en topic geopent om tips te krijgen en niet van hond oppakken en wegbrangen ddat kan niet lees maar hierboven ook mijn berichte
gipsyboy schreef:Marloez schreef:Kun je hem ook niet zelf gewoon water geven voor de hele dag? En zelf uitlaten?
hij heeft geen eens geen waterbak