[FOTO] Mijn stoere bink..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corinne1981

Re: [FOTO] Mijn stoere bink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:15

Citaat:
het is geen fokker!!! Gewoon bij mensen thuis die af en toe een nestje hebben van hun eigen chihuahua's.En ik heb me wel goed laten inlichten hoor.

Sorry maar als jij een chihuahua van 6 weken uit het nest haalt heb jij je dus niet goed laten inlichten (leuk voor jou, zo'n jonge pup, maar ook leuk voor je hondje? zo vroeg bij mams weg?) , maar laat dit een les voor je zijn voor wanneer je er de volgende keer aan begint.

Je hondje ziet er op de foto's gezond uit, voor zover je dat op de foto's kan zien, en ik hoop dat ie dat ook blijft. Blijf in ieder geval alert op bepaalde signalen zoals sloom zijn, wankelen, diarree, veel braken, slijmerige/bloederige/abnormale ontlasting, bij zo'n kleintje moet je er op tijd bij zijn!
Succes.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 03:07

brendaa schreef:
het is geen fokker!!! Gewoon bij mensen thuis die af en toe een nestje hebben van hun eigen chihuahua's.En ik heb me wel goed laten inlichten hoor.

Clown hemeltje lief, hoe heten die mensen dan? vermeerderaars van hondjes? ook goed joh.. iedereen die een nestje op de wereld zet fokt en is dus een fokker, maar er is dus verschil tussen een goede fokker en een slechte fokker.

mensen die een chi pup met 6 weken wegdoen? dat zijn slechte fokkers en daarmee ben jij iemand die zich zeeeeeer slecht heeft verdiept in het fenomeen hond/pup en wat fokken eigenlijk in moet houden.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:47

Mijn baby ging met bijna 8 weken met ons mee, kwamen thuis aan en toen ging ze melk zoeken bij onze oudere hond. Zij was ook net te vroeg weg uit het nest. Best zielig hoor.

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 14:28

Nou hij doet het echt goed hoor en hij zoekt helemaal niet meer naar z'n moeder.Het is inderdaad wel vroeg maar hij eet/drinkt goed,ontlasting is goed.Hij is hardstikke speels.Een heel vrolijk hondje,die heel veel aandacht wil haha Bloos

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:51

Wat een klein ukkepukje hee....

die past ik Cleo dr holle kies... hihi.
Wel erg vroeg 6 weken, jammer ondanks dat hij het volgens jou zo goed doet, hou hem maar goed in de gaten!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:01

Wat een klein ding zeg Haha!
Veel plezier met je stoere bink Knipoog