Mijn lief is er inmiddels wel aan gewend dat ik ergens achteraan in het rijtje mensen kom dat hij gelukkig nieuwjaar wenst...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eightlegged schreef:Ik draai vanavond, vannacht en morgen dienst op de dierenambulance. Ben heel benieuwd wat we tegen gaan komen, hoop geen ernstige vuurwerkongelukken

Farouche schreef:wij blijven thuis voor dieren![]()
(had trouwens ook gehoord, jongens hadden een sterretje door de brievenbus gegooid, hele huis afgefikt...)

Citaat:het is alleen niet je van het, de hele avond alleen.
ik bedoel het is een avond net als alle andere vrije avonden, maar door alle commercie om het nieuwjaar heen, ga je je stiekum toch wel remie voelen, ach ja ik heb 36 kattenpootjes over de vloer, ook erg gezellig
) en ik zit lekker te prutsen op de pc, cola te drinken en mee te bleren met de muziek.
En familie en vrienden zijn nu zo zachtjes aan wel gewend dat ik bij m'n beestjes blijf. Heb nu dit jaar voor het eerst m'n 2jarige en m'n pony ergens anders staan en omdat ik nu ziek thuis zit kan er niet naar toe en dat voelt niet echt lekker. Gelukkig is er nog een paardje en ik weet dat haar baasje zeker te weten gaat kijken dus pmarena mocht je dit lezen: héél erg bedankt
Ik zet haar niet vast en absoluut niet op stal. Opgesloten zijn maakt het namelijk allemaal nog wat enger.