Dat is voor DAP ook beetje controle voor de dieren.
Dus die check up is toch al betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ok, nog even over commerciel-slim.... Mijn andere DA voor de paarden maakte als hij langs kwam met iedereen uit de buurt gelijk een afspraak (stuk of 5 had hij er dan) en dan aan iedereen 30,00 euro voorrijdkosten berekenen........
Schimmelig schreef:Weer een andere DA wist bij een volledig onderzoek een hersentumor bij mijn kat over het hoofd te zien (inmiddels alweer 10 jaar terug).
CarpeDiem schreef:Schimmelig schreef:Weer een andere DA wist bij een volledig onderzoek een hersentumor bij mijn kat over het hoofd te zien (inmiddels alweer 10 jaar terug).
Er worden ook verkeerde benen afgezet. En hoe kun je een hersentumor bij een algemeen onderzoek zien volgens jouw dan? Hij gaat niet standaard scannen of fotos maken toch!?
CarpeDiem schreef:Bij ons heeft dat een andere reden.. we plannen de visites van de verschillende regionen bij elkaar omdat de dierenarts anders van links naar rechts blijft rijden.. En waarom maakt je dierenarts een afspraak?
russel schreef:Maar dat doen ze bij ons ook hoor, denk wel eens dat ze aan die voorrijkosten juist lekker verdienen, want als je bij ons een afspraak maakt, wordt je op de route gezet en dan rijdt de da de route die aansluit, dus idd hij kan bv bij de buren zijn en daarna bij jouw komen. Je krijgt een minuut of 15 van te voren tel. dat hij onderweg is, dus lekker wachtentot hij komt, soms wel 3 uur staan wachten......
katiavl schreef:Wat denk je dat een dierenarts onfeilbaar is![]()
Laat me één mens zien die nooit een fout heeft gemaakt en dan praten we verder
Schimmelig schreef:katiavl schreef:Wat denk je dat een dierenarts onfeilbaar is![]()
Jezus
Ik denk dat ik naar Belgie kom als jij je studie hebt afgerond![]()
Alle NL'se DA's die ik tot nu toe heb ontmoet lijken er een potje van te maken.
Wuis schreef:Ik heb echt precies hetzelfde als jou Schimmelig. Ben blij dat ik nu eindelijk een 'normale' DA gevonden heb...
Maar er blijven mensen naar die andere dierenartsen gaan dus ze blijven gewoon zo doorgaan.. Dat moet toch niet kunnen.
Ellebel schreef:Als het echt zo erg is ga je toch lekker zelf DA wordenEffe studeren, beetje dom doen de hele dag en hoppa.... je loopt binnen
Een hersentumor zie je trouwens niet altijd op een foto, anders hadden we in Utrecht ook niet zo'n mooie MRI staan he?
En dat is pas duur (spreek uit ervaring, mijn hond is er door geweest)
En voorrijkosten... bij een loodgieter oid vindt iedereen dat doodnormaal, maar een dierenarts moet er maar op inleveren dat hij bij mensen langs moet
katiavl schreef:Wat denk je dat een dierenarts onfeilbaar is![]()