Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Dus wel, een heleboelWel erg apart, denk dat er niet veel mensen in Nederland in het bezit zijn van cucarachas
WildWings schreef:Bladafval en een mix van havermout, cornflakes, brinta en visvlokken. Eens in de week fruit.Vraagje, wat eten kakkerlakken nou en waar koop jij al je diertjes toch? Uit Amerika of hebben ze in Nederland hier ook echt speciale zaken voor (of zijn het alleen maar particulieren)?
More schreef:Nee hoor, ze hebben wel grote stekels aan hun poten die goed pijn doen als je ze vasthoud, en ze kunnen keihard sissenBijten ze niet? ..... ielkie.
mystery1980 schreef:Onzin. Wederom iemand die Blatella germanica (of één van de andere plaagvormende kakkerlaksoorten die je tegenkomt in bakkerijen etc.) in het achterhoofd heeft. Deze kakkerlakken hebben een incubatietijd van máánden en hebben condities nodig die je hier in Nederland zomaar niet hebt. Het zijn echt tropische kakkerlakken.zo zijn ze ergens wel mooi, maar heb altijd gehoord dat als je er eenmaal een paar hebt, voor je het weet je hele huis vol zit omdat ze zich zo snel en veel voortplanten, ben je daar niet bang voor?
Sisco4life schreef:Die op mn hand word niet heel veel groter nog hoor, een halve cm denk ik. De grootste soort een paar cm groter dan ditHeerlijke beesjes joh
Hoe groot worden ze dan ? Die van jou ?
En hoe groot word de grootste soort ?
En nog een kleine prive vraag: Wat vinden je ouders/broers/zussen van het idee dat als er een terarium openstaat het hele huis dan onderzit ? Ofterwel: hoe vinden ze je beesjes ?
Kaiya schreef:Hoezo niet? Behalve dan dat je een onschuldig beest vermoordMaar jezus, ik weet nog dat ik er in Spanje één zag, had 'm toch bíjna platgetrapt, tot ik me op het nippertje bedacht dat dat niet zo'n strak plan was.
florislover schreef:Trouwens, er staat bij female of male..
hele stomme vraag hoor..
maar hoe kan je dat nou weer zien bij die beesies..