Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Olifant schreef:Je kan hier ook geen normaal topic meer openen altijd zitten er wel van die mierenneukers tussen
ten eerste ik kan een mier niet n*uk*n zijn ze te klein voor....
En ten tweede iemand met een beetje verstand doet dit niet met een hond, en ziet in dat dit een hond erg kan schaden of schaad....
* = e
rivanalover schreef:Olifant schreef:Ik vind dat ze er mooi uit ziet hoor
Hoe heet ze ?
Decha..
In mijn profiel kan je foto`s bekijken waar ze wèl geplukt is..
annepaardoes schreef:Je moet geen topic openen als je niet tegen commentaar kunt. Als je zo nodig je hond vind laten springe doe dat dan op een geas velden of in een bak en niet dan de hoge sprongen voor jou maat hondje.
Olifant schreef:Je kan hier ook geen normaal topic meer openen altijd zitten er wel van die mierenneukers tussen
wendyashley schreef:Bij honden behendigheid moeten honden ook springen hoor!!!
Alleen uitkijken met een gladde ondergrond want je hondje kan zich lelijk verdraaien, als het te hoog zou zijn zou ze ook niet springen ze word niet gedwongen want ze kan er ook onderdoor als ze wil.
wereldhummel schreef:Olifant schreef:Je kan hier ook geen normaal topic meer openen altijd zitten er wel van die mierenneukers tussen
Ja inderdaad, moeten altijd weer zeiken,,
Zodat de boel altijd weer verziekt word, triest hoor!
Heel leuke hond hoor!
Hij heeft er plezier in
En de hond springt heus niet als hij niet wil, want hij is gewoon los.
Hou toch op allemaal met dat eeuwige kritiek
x_Marr schreef:pubelia schreef:dat hondje springt zo schuin omdat het te hoog is wat hij moet springen. Nu ben ik er zo wie zo niet voor om een hond te laten springen, maar dit vind ik echt alles slaan. Als je een hond laat springen doe dan erg lage hindernissen, het is geen paard maar een hond...
Hij word niet gedwongen ofzo, hij doet het uit zichzelf, dus is het zijn eigen keus, als hij niet wil springen gaat hij er wel onder door
annepaardoes schreef:
Ik denk toch echt wel dat het comando hoog gegeven word, dus geen eigen keus.
Olifant: Ik had het al weer verbeterd. Had het al door
x_Marr: Bij behendigdheid heb je sprongen die bij de maat van de hond horen. Dit komt nog niet in de buurt van de maat van de hond.
x_Marr schreef:pubelia schreef:dat hondje springt zo schuin omdat het te hoog is wat hij moet springen. Nu ben ik er zo wie zo niet voor om een hond te laten springen, maar dit vind ik echt alles slaan. Als je een hond laat springen doe dan erg lage hindernissen, het is geen paard maar een hond...
Hij word niet gedwongen ofzo, hij doet het uit zichzelf, dus is het zijn eigen keus, als hij niet wil springen gaat hij er wel onder door
pubelia schreef:dat hondje springt zo schuin omdat het te hoog is wat hij moet springen. Nu ben ik er zo wie zo niet voor om een hond te laten springen, maar dit vind ik echt alles slaan. Als je een hond laat springen doe dan erg lage hindernissen, het is geen paard maar een hond...
nielsd schreef:pubelia schreef:dat hondje springt zo schuin omdat het te hoog is wat hij moet springen. Nu ben ik er zo wie zo niet voor om een hond te laten springen, maar dit vind ik echt alles slaan. Als je een hond laat springen doe dan erg lage hindernissen, het is geen paard maar een hond...
Pubelia, 1 van onze herders springt ook boven de 1 meter. Op de duitse herder verenging was dat.
Ik heb nooit gemerkt dat onze hond ergens last van had, integendeel.
gr niels
pubelia schreef:Ik heb nooit gezegt dat ik slim zou zijn....
Het enige wat ik wil zeggen is dat je moet uit kijken. Voor harde of gladde ondergornde. bij behendigheid mogen honden maar maximaal schofthoogtes springen, dat is niet voor niks....
voor de verder rest geen commentaar meer. Geen zin in om discussie's te voeren. Ik heb mijn mening gegeven en het is aan jou wat je ermee doet. houd wel in de gaten dat als je weer een nieuw topic opend en ik weer deze dingen zie dat je gewoon weer mijn mening blijft horen. Zowel goed als niet goed.
pubelia schreef:rivanalover schreef:@Pubelia: Hebben we haar ook weer hoor, jij verziekt telkens al mijn topics van mijn hond (springen).
En ze sprong maar 1 keer schuin hoor..
En ik spring bijna nooit.
Olifant: Dankje!
@rivanalover: nee hoor ik wil jou topics helemaal niet verzieken. Ik schrijf er alleen in hoe ik er over denk. En ik denk dat dat heel erg slecht is voor zijn ellebogen en heupen. Als je niet iemands mening er over wil horen, wat je wel wil door een topic te openen ( anders open je die niet) Dan moet je gewoon geen topic meer openen.Ik zit helaas veel op beesten boel (omdat ik dus ook erg van dieren houd) en ik reageer dus ook in waar ik in wil reageren.
annepaardoes schreef:De hindernis is gewoon te hoog.
Je kunt bij niet wijs maken als je ergens een plankje of wat dan ook neerlegt dat je hond er een paar keer over heen gaat springen. Dan zou je niets meer kunnen laten liggen
Grappig dat mensen zeggen dat ik door dram terwijl zij zelf mijn mening onderuit willen halen. Tja zo kan ik uren doorgaan met mijn mening met argumenten onderstunen maar daar is bokt blijkbaar geen volwassen forum voor
rivanalover schreef:Dankje _Pauline_..
De hindernis is NIET te hoog,,
let nou is even op, ook al was het 1 keer te hoog. Ik doe dit NIET dagelijks..!
kattie schreef:nou nou hoog hoog, hoe hoog zal het geweest zijn? 40/50 cm.. en een hond heeft kussentjes onder zn pootjes... dat heeft een paard niet daarom kunnen die niet op harde ondergrond springen... Dan zullen jullie alle katten in de hele wereld wel ontzettend zielig springen. die springen van boven schuttingen ook gewoon naar beneden. ik denk eerlijk gezegd dat het hondje niet zou springen als het springen niet leuk vind want hij kan er ook gewoon onderdoor. en ik zie het baasje er ook niet met een zweep achteraan rennen...
dus ga in een topic klagen waar wel sprake is van dierenmishandeling....