[foto] M'n hond heeft een ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuiken

Re: [foto] M'n hond heeft een ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:34

Whahaha die eerste foto is geweldig!

Fantasii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:37

wat leuk, zo'n dekentje.
als hij natuurlijk nog niet heeft geprobeerd om het dekentje af te doen, vind hij het niet erg. en zo wordt die niet zo nat..
leuke hond!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 02:51

Leuk hondje Haha!
Maja mijn mening is dat je een hond geen deken of dergelijke om moet doen tenzij een medische reden.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 02:53

Ik vind het hem wel grappig staan Haha! en zo heb je ook geen stinkende hond meer in huis na een regenachtige wandeling Clown

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 03:21

bedenk nu wel dat hij zijn natuurlijke vetlaag kwijt raakt.. een deken is helemaal niet goed voor een hond.. hij kan zichzelf prima warm houden.. hij kiest er toch zelf voor om in de regen te gaan lopen??

Het staat m leuk... maar ik zou het niet doen

Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 09:06

Probleem is denk ik dat hij niet gewend is om lang buiten te zijn. Sinds november sta ik op een stal waar hij mee naar toe mag. Het is een echte binnenhond, misschien is het volgende winter niet meer nodig om een dekentje op te doen. Hij rilt overigens niet als hij niet nat is, dus ik denk niet dat het stress of angst is.

Freppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:21

Wel of geen jas ligt een beetje aan het ras vind ik. Een duitse herder bijvoorbeeld zal het naar mijn idee niet snel koud krijgen vanwege de dikke ondervacht. Maar mijn 14 jarige kalende malthezer ( je kan zo op haar huid kijken) mag van mij best een jas aan van de winter hoor, anders wil ze echt niet meer naar buiten en bovendien is haar weerstand niet al te best en lijkt het me dus verstandig om het temperatuurverschil van binnen ( 20 graden) en buiten ( 0 graden) zoveel mogelijk te beperken.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 02:23

Sam2 schreef:
Wel of geen jas ligt een beetje aan het ras vind ik. Een duitse herder bijvoorbeeld zal het naar mijn idee niet snel koud krijgen vanwege de dikke ondervacht. Maar mijn 14 jarige kalende malthezer ( je kan zo op haar huid kijken) mag van mij best een jas aan van de winter hoor, anders wil ze echt niet meer naar buiten en bovendien is haar weerstand niet al te best en lijkt het me dus verstandig om het temperatuurverschil van binnen ( 20 graden) en buiten ( 0 graden) zoveel mogelijk te beperken.

kijk dat is nou een rede waarom je een hond een dekje om zou doen Knipoog

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:47

Hahaa staat wel schattig hoor.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:05

ik vind het een leuk dekentje en een leuk hondje! En nutteloos is in jou geval totaal niet waar Lachen