Welke seniorbrok voor mijn Rottweiler?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes_R

Re: Welke seniorbrok voor mijn Rottweiler?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 16:37

Mikkie, zo eet mijn hond dus ook Rolleyes Allemaal snel snel naar binnen.
We wonen nogal afgelegen, en echt veel is hier niet te koop in de buurt. Ik kan natuurlijk wel in een keer dan wat meer kopen als ik een goed merk vind.

Margreth, wat een leuke hond!
Jij hebt dan weer een hele langzame eter Knipoog Die van mij eet soms zo snel dat het gewoon inzijn keel blijft hangen, erg naar altijd.
Rodi heb ik wel van gehoord inderdaad. In de supermarkt koop ik vaker diepgevroren pens, dat is ook zonder allerlei toevoegingen geloof ik. Hier in de buurt zit nergens een dierenspeciaalzaak, alleen een boerenbond.

Ik zie trouwens dat jullie allebei uit Landgraaf komen, leuk!

Ik ga advies van de da inwinnen en dan beslis ik. Zodat hij zeker alles binnenkrijgt wat hij nodig heeft, anders blijf ik toch steeds twijfelen denk ik.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:23

Marloes_R schreef:

Ja en we kennen elkaar ook nog Haha! Mikkie heeft jarenlang een paard bij mijn vriend gehuurd en bij ons op stal gestaan. Zie je hoe kein de wereld is Knipoog

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 16:18

Margreth schreef:
Marloes_R schreef:

Ja en we kennen elkaar ook nog Haha! Mikkie heeft jarenlang een paard bij mijn vriend gehuurd en bij ons op stal gestaan. Zie je hoe kein de wereld is Knipoog

Haha! Lollig he. En jij woont ook nog niet eens zo heel ver weg.

Marloes_R: mijn hond krijgt ook regelmatig Rodi en ik merk dat hij dat en erg lekker vindt en dat het erg goed is voor zijn spijsvertering. Margreth geeft haar hond maar 1 plak. Ik geef die van mij als "brokkenvervanger" 4 plakken als 1 maaltijd. Ik probeer het hem 1 keer per week te geven. Soms vergeet ik het wel eens en toch merk ik dat ook aan zijn vacht. Gek he, wat goed voer/ vers voer toch voor je huisdier kan doen.
Ik vind die hamburgers van Rodi ook lekker veilig. Ik ben namelijk niet zo'n held met allemaal rauwe "dingetjes" Ik zou dan ook nooit over kunnen stappen op de z.g. BARF methode. Ik zou echt over mijn nek gaan.

Laat je ons even weten wat je uiteindelijk voor brokken gaat kiezen voor je hond? Vind ik wel leuk om te horen, aangezien ik ook een behoorlijke brokken-speurtocht achter de rug heb.

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 17:45

Klinkt goed, dat van die Rodi dan!

Ik laat zeker even weten wat het uiteindelijk geworden is Ja