Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingeuh schreef:Aaah kijk! Goed kerstgebaar.Hup onder de kerstboom.
Ods schreef:Denk je ook aan jezelf?? Een kattenbeet kan gevaarlijk zijn, vooral omdat het een zwervertje is....
Succes met de reddingsaktie!
arinda schreef:ingeuh schreef:Aaah kijk! Goed kerstgebaar.Hup onder de kerstboom.
Strik erom![]()
*
Citaat:
Zoekt in de kast naar geschikte strikjes! Ja, gaat wel lukken hoor!
Judibo schreef:Leo, áls je hem gaat halen (zou ik niet doen, ik zou de dierenambulance bellen eerlijk gezegd, een kitten is makkelijk te plaatsen, zeker in deze tijd van het jaar), dan zou ik hem als je hem te pakken hebt, gelijk met frontline insprayen, eer jij hem dan thuis hebt, dan zijn de vlooien zo goed als dood. En dan wel apart houden, want ik zou het niet riskeren bij je nestje
Olifant schreef:Judibo schreef:Leo, áls je hem gaat halen (zou ik niet doen, ik zou de dierenambulance bellen eerlijk gezegd, een kitten is makkelijk te plaatsen, zeker in deze tijd van het jaar), dan zou ik hem als je hem te pakken hebt, gelijk met frontline insprayen, eer jij hem dan thuis hebt, dan zijn de vlooien zo goed als dood. En dan wel apart houden, want ik zou het niet riskeren bij je nestje
frontline is erg slecht voor honden en katten
Leonoor schreef:Olifant schreef:
frontline is erg slecht voor honden en kattenWaarop baseer je dit?
SONY schreef:Dierenambulance brengt hem na het asiel, en in het asiel word die waarschijnelijk toch in geslapen zo gaat dat meestal... Dus als je die kat wil helpen kun je hem het beste zelf meenemen.
SONY schreef:Dierenambulance brengt hem na het asiel, en in het asiel word die waarschijnelijk toch in geslapen zo gaat dat meestal... Dus als je die kat wil helpen kun je hem het beste zelf meenemen.
Citaat:ik heb ook stage gelopen bij een dierenarts en frontline en strongehold zijn de beste middelen om vlooien en teken tegen te gaan. strongehold werkt ook tegen de wormen
Advantage ken ik niet. is dat een bekend merk. bij de DA weten ze allemaal dat frontline en strongehold veilige middelen zijn voor mens en dier en die de vlooien doden
zowiezo iedere 4 weken een pipetje in de nek geven. vooral nu zit er een enorme vlooienplaag omdat het nog niet koud genoeg is geweest.
succes met je katje
sammie_44 schreef:Nouja, wat je daarna doet.. Jonge katjes worden vaak snel geadopteerd, en wat wil je liever: dat t katje doodgaat van de honger, of voor een tijdje in een hokje zit, wat wel warm is en waar ze goed gevoed wordt.. en waar ze ook precies de goede zorg kunnen geven aan t beestje.. Nouja, dan ga ik voor de laatste optie
Leonoor schreef:Als ik hem morgen te pakken krijg gaat ie mee naar huis en wordt ie verzorgd. Dient er zich geen goed adres aan, dan mag ie gewoon blijven. Zo simpel werkt het bij nou eenmaal bij mij....
SONY schreef:Dierenambulance brengt hem na het asiel, en in het asiel word die waarschijnelijk toch in geslapen zo gaat dat meestal...