wat is de nieuwste tik van je kat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wat is de nieuwste tik van je kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:13

__inge__ schreef:
Onze katten zijn vegetariers..Tong uitsteken
Ze gingen er in de zomer beide met een stuk meloen vandoor, lusten beide geen vlees, eten komkommer en schooien om appel.. Clown
Maar verder zijn ze wel normaal hoor Haha!

die van mij ook:P, maar die is ook nie echt normaal

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:39

1 van onze katten is echt gek op foto's. Zodra ze weet dat er ergens een foto is, gaat ze erheen en gaat ze eraan likken, koppie's tegenaan geven en krabben.. Scheve mond
En dat is niet leuk als het een leuke foto is..
Verder kan je ook onze kater hier als een sjaal in je nek leggen. Het beest blijft dan ook fijn en tevreden liggen. *LOL*
Ohwja, en 1 kat houd heel erg van ei, dat witte spul. Die staat dan echt naast je naar je te staren en te bleren, totdat jij haar een stukje ei geeft.

Edit: Ook fijn als je in de ochtend aan het ontbijten ben met je familie aan tafel; dat de hele kattenbende ook fijn op de tafel gaat zitten. *LOL* We hebben al zoveel ruimte..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:50

onze kat wil een geit zijn Clown sinds een aantal dagen is ie niet meer weg te slaan bij het beest Haha! hij heeft zelfs de geietnbrokjes al geprobeert maar die waren niet zo lekker Ach gut

en onze katten worden helemaal gek van een bepaalde smaak katten-snoepje in staafjesvorm van de duitse aldi Clown die beesten worden dan helemaal gek en bijten in de vingers omdat ze het snoepje willen hebben...koop je een anders smaakje ruiken ze eraan en lopen ze weer weg... Sigaar

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 18:12

Mijn plantjes uit hun pot vreten Boos!
En in de wasbak liggen, maakt niet uit of het nat is ze ploft zo neer (jammer voor haar wil ik dr niet op het aanrecht haha). Volgende keer zet ik de kraan aan, maar zal me niks verbazen als ze het nog leuk vind ook Verward

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 21:38

gniffel Nagelbijten / Gniffelen wat een grappigheden...

liggen in de wasbak, Daantje plast er zelfs in als je niet op let, zo met d'r kontje boven het afvoerputje... heel netjes van d'r Rolleyes

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 21:42

Pellie schreef:
flair Bloos! die is vast jaloers!! Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk zelf ook dat het met jaloezie te maken heeft.Ze weet dondersgoed dat ze wat verkeerd doet. Knipoog

X_ViSwIjF_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 21:47

Nieuwe tik mmm heb er 5 hiero rond lopen
een nieuwe tik van onze kleine kitten,,

Ontsnappen via mijn raam en de vogeltjes achter na
vanaf het dak.
En daarna durft ie er niet meer af Haha! Koe
Mot ik hem weer gaan redden Cool

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:28

Mijn kat heeft als nieuwe tic dat ze perse het water uit de kerstboombak wil drinken. dat ze daarvoor eerst ruim een meter kadootjes moet passeren en zich in alle mogelijke bochten moet wringen,maakt daarbij niets uit.
en bloemen opeten, werkelijk waar, zet een vaas met bloemen op tafel en binnen 5 minuten zit madame blij alle bloemtejes eraf te knagen en schiet ze dan met haar poot de kamer door Clown

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:33

als ik slaap mijn hand onder mijn hoofd vandaan trekken met haar pootje..en nageltjes Boos! en dan prinsheerlijk met haar hoofd neerploffen op mijn hand

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:32

Mijn kat eet spinazie en crackers. Clown

wenenzetor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:36

Mijn kat ( bij mijn ouders thuis) eet broodje pindakaas en bami!! Gestoord Clown

Oh ja en de kat die ik samen met mijn vriend heb, kijkt tv vooral voetbal!! Haha! ( zie foto in profiel )

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:24

__inge__ schreef:
Onze katten zijn vegetariers..Tong uitsteken
Ze gingen er in de zomer beide met een stuk meloen vandoor, lusten beide geen vlees, eten komkommer en schooien om appel.. Clown
Maar verder zijn ze wel normaal hoor Haha!

vandaag heeft er 1 weer iets nieuws uitgevonden.. hamstervoer.. is ook errug lekker.. *LOL*

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:31

Mijn kat is dol op voetenlucht Rolleyes Ze ligt altijd met haar hoofd in schoenen en laarzen en gaat dan helemaal uit haar dak Nagelbijten / Gniffelen

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:37

onze poes gaat ervandoor met spruiten en sla, en zalm ofzo laat ie gewoon liggen.. En als ze de kans krijgt om de kelder in te glippen, begint ze aan de plastic zakken van het wc papier ofzo. Het lijkt altijd alsof er muizen aan hebben gezeten, alleen dan was het de poes Nagelbijten / Gniffelen niet echt goed voor haar.. Clown

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:38

nieuwste tik van mijn kat, ze ligt nu niet meer op mijn dekbed maar kruipt eronder! Nagelbijten / Gniffelen (gevolg: ik schrik me dood als ik naar bed toe ga Clown)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:39

De kerstboom en mijn vitrage slopen,... Stoom uit je oren

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:45

Onze kat eet tegenwoordig ook bami dat vind ie zo lekker.

En een nieuwe tik is denk ik toch ook wel dat ze ook al is ze 10 jaar weer gigantisch speels aan het worden is, wil je haar aaien dan hapt ze in je handen en gaat ze klauwen. Als je gaat staan van de bank dan raced ze als een idioot door huis.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:53

onze kat is tot de conclusie gekomen dat ze s'avonds als ze word opgesloten in de bijkeuken (ze pist anders alle apparatuur onder en gaat in ons hoogpolig tapijt zitten poepen Clown) dat ze de deur van de garage open kan maken en dan door de garage via de andere deur naar boven kan komen om dan vervolgens op mn vaders of moeders hoofd te gaan liggen Cool en ze gaat alleen op de gene liggen die haar die avond heeft opgesloten Cool
verder mag ze graag lampjes in de kerstboom en kaarsjes staren, al is dat laatste wel es verkeerd gegaan en had ze verbrande snorharen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:56

Anna-Jelly schreef:
Mijn plantjes uit hun pot vreten Boos!
En in de wasbak liggen, maakt niet uit of het nat is ze ploft zo neer (jammer voor haar wil ik dr niet op het aanrecht haha). Volgende keer zet ik de kraan aan, maar zal me niks verbazen als ze het nog leuk vind ook Verward

Dit doet onze oudste kater ook, in de keuker in de wasbak liggen! Geweldig! Als ie niet weg wilt gaan zet ik mooi de kraan aan, maar laat het nou net zijn dat meneer verzot is op water Sigaar Dus hij verrekt het om weg te gaan Haha! Als de kraan op een klein straaltje zet, gaat hij het proberen '' op te vangen '' met zijn poot, of met zijn kop eronder hangen Vork Ons oude katje (ingeslapen) was gek op de hond we hebben een grote hond, dus als die stond sprong de kat er met haar kopje tegenaan om kopjes te geven! Echt een schat. Die oudste kater is ook gek op de hond gaat er altijd bijliggen, als de berging deur open is (waar de hond eet) rent hij erheen en eet dan samen MET de hond uit de zelfde bak Gestoord . Ach, verder zijn ze super, zou ze niet kunnen missen. Lovers

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:30

Saningie schreef:
Hier hebben ze ook een tic, drinken uit de toilet pot...

hihi Tong uitsteken
dat doen die van ons ook, daarom gaat tegenwoordig de klep dicht, maar daar hebben ze weer wat op gevonden,
de douchevloer/muren aflikken als die nog niet zijn afgedroogd, of de wasbak uitlikken ook al zit er geen water in Verward
verder had de jongste kat van ons tot woensdag de tik om de hele dag boven op de hamster kooi te zitten of dernaast om naar de hamster te loeren,
aleen dinsdag nacht werd me zus wakker van een krijsende kat en een piepende hamster;
de hamsterkooi lag op zn kant en de kat zat erboven op!
dus zij die kooi rechtopzetten en slapen, sochtends had ze niet zoveel tijd dus goide ze er aleen eten in, komt ze smiddags thuis, licht dat beest dood in zn kooi..
en hij had wondjes, dus die kat heb waarschijnlijk aan dat beest zitten hengelen met zn nagels Gaaaap
kijken wat ze nu weer gaat verzinnen...

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:34

Die van mij gaat smorgens op m'n buik of rug liggen (hangt er vanaf hoe ik lig) als ik nog slaap.
Droomde een x dat ik een hele dike buik had, toen ik wakker werd wist ik waarom. Koe

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:44

so he.. katten verhalen.. wat zijn het toch vreemde beesten ^^ jammer genoeg heb ik er zelf geen. maar mijn vriendin wel. en die is gewoon het toppunt van irriTERING!! rent altijd weg als je hem op wilt pakken. en hij gaat op je schouder zitten maar dan gaat hij ook met zijn nageltjes in je rug eraf klimmen. en zo is er nog wel meer. zoals bijvoorbeeld in kasten kruipen. dat je hem uren kwijt bent. en hij het licht ook.. nee, ik ben echt niet bepaald verzot op dat beest. hoewel ik toch echt best van katten hou.. vind ik dat beest ook echt gewoon een BEEST!!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:46

xFioon schreef:
Saningie schreef:
Hier hebben ze ook een tic, drinken uit de toilet pot...

hihi Tong uitsteken
dat doen die van ons ook, daarom gaat tegenwoordig de klep dicht, maar daar hebben ze weer wat op gevonden,
de douchevloer/muren aflikken als die nog niet zijn afgedroogd, of de wasbak uitlikken ook al zit er geen water in Verward
verder had de jongste kat van ons tot woensdag de tik om de hele dag boven op de hamster kooi te zitten of dernaast om naar de hamster te loeren,
aleen dinsdag nacht werd me zus wakker van een krijsende kat en een piepende hamster;
de hamsterkooi lag op zn kant en de kat zat erboven op!
dus zij die kooi rechtopzetten en slapen, sochtends had ze niet zoveel tijd dus goide ze er aleen eten in, komt ze smiddags thuis, licht dat beest dood in zn kooi..
en hij had wondjes, dus die kat heb waarschijnlijk aan dat beest zitten hengelen met zn nagels Gaaaap

kijken wat ze nu weer gaat verzinnen...

arme ham-ham Verdrietig

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:59

hoe zou het toch komen.. dat er na mijn reacties nooit meer iets gezegt wordt Knipoog Tong uitsteken Tong uitsteken

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 22:41

onze katten vinden hamster voer lekker Clown
Ook eten ze kaas, erwtjes, aardappel, gras en planten
en ze worden helemaal gek van een bepaald soort kattensnoepjes.
als je die snoepjes pakt klimmen ze zo omhoog in je benen. En dat is niet erg fijn. Ach gut