welk kattebakgrit is fijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Re: welk kattebakgrit is fijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:47

Ik gebruik zelf ook klontjesvormige kattenbakgrit. Maar hoe die heet weet ik nu eventjes niet, het is een groene zak. Zit ook een geurtje aan.
Ik vind hem heel fijn.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:52

Kendera schreef:
Ik gebruik CatSan. Die blauwe zakken met die witte kat erop.. bevalt prima, enige nadeel is dat heel de gang onderligt nadat ze naar de bak zijn geweest (2 katers in huis..) Ik hou dit topic even in de gaten Lachen

Catsan heeft ook een fijnere variant, met hele fijne grijze korreltjes, die heb ik, vind het heel prettig spul, alleen ik vind het dus wel duur: 9 euro ofzo voor een zak. Doe ik een maand mee met twee katten.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 11:53

Citaat:
Zo'n doos gaat met mijn electrische kattenbak een maand mee

What the F*** is een electrische kattenbak? (kan je die doortrekken ofzo Haha! )

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 12:04

Gewoon een vol automatische kattenbak...
Ik weet niet hoe jou kattenbak eruit ziet? als een wc? dat je denkt dat hij zelf doortrekt Slapen?
Een soort van kammetje haalt automatisch de klompjes eruit... http://www.littermaid.com/

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 16:16

ik gebruik altijd Kittyfriend van de Boerenbond. Goedkoop en voor mij goed want ik heb 4 katten.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 08:21

Ik heb 2 katten en gebruik Cats Best. Is een redelijk grove korrel, maar het voordeel is dat het biologisch afbreekbaar is dus kan het zo door het toilet spoelen. Tevens is het heel licht spul dus ik kan een zak kattengrit met 1 pink optillen, ook een fijne bijkomstigheid.. zo hoef ik me niet een zere rug te sjouwen.

Ik vul 2 bakken met 1 zak en 1 zak kost ongeveer 6,50 en eens in de 1,5 maand leeg ik de bakken helemaal en vul ze opnieuw met schoon grit.

Is trouwens ook klontvormig Ja

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:09

Ik gebruik ook kitty friend...dat haal ik bij ranzijn.

Ik vind het fijn spul en ligt niet door je hele kamer.(ik heb een mat voor de kattenbak liggen en dat scheelt ook)

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 13:26

ik heb 2 katten en gebruik een van de kitty friend varianten. Ben er best tevreden over. stoft wel iets met het vullen van de bakken, maar verder ben ik er tevreden over. Foetsie bah heb ik ooit eens 1 zak van gehad.. prima spul op zich, maar mijn katten hebben witte pootjes en die werden roze ..ook had ik ineens allemaal vreemd gekleurde voetstapjes overal staan. Dat is dus voor mijn poezenkids niet ideaal.

Samen met mijn ouders heb ik 5 katten dus we halen het met 10 30 liter zakken tegelijk en het ligt dan bij hun in de garage.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 13:49

Wij gebruiken Sivokat (Makro) of Biokat (gele zak, DSZ).
Niet duur en vormt goed klonten. Ook niet heel erg stoffig.
We hebben 4 katten, en ik doe 2 weken met een zak van 20 liter.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:56

wij hebben ook 2 katten en ik heb dit merk aan kattengrind biokat`s fresh is wel een vrij dure kattengrind maar raad hem iedereen aan is klontvormend en een frisse geur .