[Foto] Grote boze wolf in ons bos tegen gekomen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

Re: [Foto] Grote boze wolf in ons bos tegen gekomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:32

Haha!

En doet ie dat bij jou dan ook op het tapijt?
Doen ze bij mij wel altijd, overal ligt steen, maar voor kotsen e.d. weten ze altijd haarfijn de kleden te vinden Haha! Misselijk

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:35

Aaah, wat stoer!
Mooie honden hoor Lovers.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:40

stoere foto's! Ja mooi beestje ook..!!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 14:29

LDRD schreef:
Haha!

En doet ie dat bij jou dan ook op het tapijt?
Doen ze bij mij wel altijd, overal ligt steen, maar voor kotsen e.d. weten ze altijd haarfijn de kleden te vinden Haha! Misselijk

Nee, hij doet het keurig op de plavuizen in de keuken. Clown

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:42

Zo moet ik ze ook nog eens africhten dan Tong uitsteken .

Onze wolf is nu helemaal over zijn toeren, want zijn kleine baasje is voetballen hier voor de deur met vriendjes en hij mag niet mee doen Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen en hij staat dus nu jammerend voor het raam. Geen wonder hoor dat hij niet mee mag doen, want dan mogen we wel een ballensponsor gaan zoeken Haha! .

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:42

Is hij weer beter trouwens? Misselijk

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 22:17

Ja gaat een stuk beter gelukkig. Hij heeft van pup af aan al heel snel last van maag en darmen. Als het dan heerst dan is hij al snel de eerste. helaas.

Ha ja een ballensponsor zoek ik ook al heel lang. Die van mij vernield het liefst van die piepballen. die doen het dan een half uur (tot grote vreugde van mijn man die graag helpt met de pieper te slopen) Duivel daarna gaat Max zijn maatje Xox de gehele bal slopen. Er liggen hier iets van 12 kapotte ballen door de kamer verdeeld. Doe ze altijd in hun speelgoedmand maar met een halfuur is de mand weer leeg.... Clown

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:53

Haha! Haha! Haha!

Die van ons kan helaas geen onderscheid maken tussen de voetballen van mijn zoon en wel voor hem bestemde ballen Huilen , en het is echt één keer 'hap' en het is er klaar mee. We wonen naast een tennisbaan, dus tennisballen zat die hij zou kunnen vernielen, maar onze Jack Russel heeft er problemen mee als hij al naar een bal kíjkt en dat geeft bonje. Overigens legt de Jack Charly met gemak in dat geval op de rug Blauw oog .

Nog even 2 foto's van deze levensgevaarlijke herder:

Met de kleine baas :

Afbeelding

Met zijn kleine maatje (behalve dan als er tennisballen in de buurt zijn Duivel )

Afbeelding

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:53

Wat een leuke honden!
Ook grappig commentaar Haha!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 20:13

LDRD: Hij is echt super. heb de site bekeken waar hij weg komt. Zijn vader haalde ik er zo uit. Zag even later dat het klopte want je hond staat ook op de site. Zijn toch geen oud Duitse herder fokkers toch? Zijn toch gewone langhaar Duitse herders?

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:18

Super!! Wat een gave fotos én... commentaar!! Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:20

Geweldige foto's & commentaar!

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 11:39

Wilawander schreef:
LDRD: Hij is echt super. heb de site bekeken waar hij weg komt. Zijn vader haalde ik er zo uit. Zag even later dat het klopte want je hond staat ook op de site. Zijn toch geen oud Duitse herder fokkers toch? Zijn toch gewone langhaar Duitse herders?

Ja, gewoon langhaar geen oud duitsers.
Ben nog wel even lid geweest van de oud duitse herdervereniging, maar aangezien ze daar over elkaar heen lagen te rollebollen (ruzie dus) heb ik maar weer bedankt Knipoog . Als de verschillende partijen je brieven van 4 kantjes gaan sturen om te laten weten wie er gelijk heeft in de ruzie vond ik het tijd om maar eens op te stappen Haha! .
Heb goede ervaringen met von Lensdorf hoor, want er blijkt een erfelijke afwijking in Charly's nest voor te komen en ze hebben hemel en aarde bewogen om hiernaar onderzoek te doen. Er is zelfs iemand van de unversiteit Utrecht in samenwerking met de universiteit van Gent bij ons thuis bloed bij Charly wezen prikken voor onderzoek. Charly mankeert overigens niets, maar zijn zusje wel en die is inmiddels overleden. Er komt in hun lijn dus dwerggroei voor. Heel sneu hoor, want die honden zijn niet alleen klein, maar verliezen ook al hun haar, vertonen afwijkend gedrag en de levensverwachting is maar een jaar of 2. Huilen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 12:28

LDRD schreef:
Wilawander schreef:

Ja, gewoon langhaar geen oud duitsers.
Ben nog wel even lid geweest van de oud duitse herdervereniging, maar aangezien ze daar over elkaar heen lagen te rollebollen (ruzie dus) heb ik maar weer bedankt Knipoog . Als de verschillende partijen je brieven van 4 kantjes gaan sturen om te laten weten wie er gelijk heeft in de ruzie vond ik het tijd om maar eens op te stappen Haha! .
Heb goede ervaringen met von Lensdorf hoor, want er blijkt een erfelijke afwijking in Charly's nest voor te komen en ze hebben hemel en aarde bewogen om hiernaar onderzoek te doen. Er is zelfs iemand van de unversiteit Utrecht in samenwerking met de universiteit van Gent bij ons thuis bloed bij Charly wezen prikken voor onderzoek. Charly mankeert overigens niets, maar zijn zusje wel en die is inmiddels overleden. Er komt in hun lijn dus dwerggroei voor. Heel sneu hoor, want die honden zijn niet alleen klein, maar verliezen ook al hun haar, vertonen afwijkend gedrag en de levensverwachting is maar een jaar of 2. Huilen

Oh dat is niet zo mooi, wat zonde

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:59

Mooie langharige herders, vind ze veel knuffeliger overkomen dan de kortharige versie.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:04

Wat een snoepie. Vooral die laatste foto Lovers

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:09

Leuke foto`s Haha!
Die 1e is echt mooi.. Haha!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 22:08

Cassidy schreef:
Mooie langharige herders, vind ze veel knuffeliger overkomen dan de kortharige versie.

Vindt ik ook maar we hebben ook een kortharige en dat is eeen veel grotere knuffelkont.