En doet ie dat bij jou dan ook op het tapijt?
Doen ze bij mij wel altijd, overal ligt steen, maar voor kotsen e.d. weten ze altijd haarfijn de kleden te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LDRD schreef:![]()
En doet ie dat bij jou dan ook op het tapijt?
Doen ze bij mij wel altijd, overal ligt steen, maar voor kotsen e.d. weten ze altijd haarfijn de kleden te vinden![]()
Wilawander schreef:LDRD: Hij is echt super. heb de site bekeken waar hij weg komt. Zijn vader haalde ik er zo uit. Zag even later dat het klopte want je hond staat ook op de site. Zijn toch geen oud Duitse herder fokkers toch? Zijn toch gewone langhaar Duitse herders?
LDRD schreef:Wilawander schreef:LDRD: Hij is echt super. heb de site bekeken waar hij weg komt. Zijn vader haalde ik er zo uit. Zag even later dat het klopte want je hond staat ook op de site. Zijn toch geen oud Duitse herder fokkers toch? Zijn toch gewone langhaar Duitse herders?
Ja, gewoon langhaar geen oud duitsers.
Ben nog wel even lid geweest van de oud duitse herdervereniging, maar aangezien ze daar over elkaar heen lagen te rollebollen (ruzie dus) heb ik maar weer bedankt. Als de verschillende partijen je brieven van 4 kantjes gaan sturen om te laten weten wie er gelijk heeft in de ruzie vond ik het tijd om maar eens op te stappen
.
Heb goede ervaringen met von Lensdorf hoor, want er blijkt een erfelijke afwijking in Charly's nest voor te komen en ze hebben hemel en aarde bewogen om hiernaar onderzoek te doen. Er is zelfs iemand van de unversiteit Utrecht in samenwerking met de universiteit van Gent bij ons thuis bloed bij Charly wezen prikken voor onderzoek. Charly mankeert overigens niets, maar zijn zusje wel en die is inmiddels overleden. Er komt in hun lijn dus dwerggroei voor. Heel sneu hoor, want die honden zijn niet alleen klein, maar verliezen ook al hun haar, vertonen afwijkend gedrag en de levensverwachting is maar een jaar of 2.
Cassidy schreef:Mooie langharige herders, vind ze veel knuffeliger overkomen dan de kortharige versie.