Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Sja, ik vind het eerlijk gezegd ook geen briljante actie... Kittens kunnen zo'n beetje altijd overal bij, daar zou je je 24 upd bewust van moeten zijn...
Horen miauwen zou nog niet gebeurd zijn al had het diertje het geluid van een straaljager uitgebracht. Ws is ie ook helemaal niet door de hitte omgekomen maar heeft ie zijn nek gebroken of een dreun tegen zijn hoofdje gehad waardoor hij knock-out is gegaan en verder niets meer heeft gemerkt...
lindsey schreef:Je zus zal het absoluut niet expres gedaan hebben en er vast ook veel verdriet van hebben.
Maar ik ben het absoluut niet eens met de reacties dat ze er niets aan kon doen.
Van katten is bekend dat ze graag op kleding gaan liggen.
Klerenkasten zijn favoriete ligplekken van veel katten als ze de kans krijgen en kittens gaan vaak in wasmachines/drogers zitten.
Toen mijn kat kittens had controleerde ik elke keer de wasmachine (droger heb ik niet) voordat ik ging wassen.
Dus hoewel het een ongeluk was vind ik wel dat dit voorkomen had kunnen worden.
Dus ik ben er zeker niet mee eens dat iedereen dat kon overkomen. Mij zou het in ieder geval niet gebeuren. Dus schuldgevoel is zeker wel op zijn plaats.
Maar toch sterkte gewenst aan je zus.
venissa schreef:lindsey schreef:Je zus zal het absoluut niet expres gedaan hebben en er vast ook veel verdriet van hebben.
Maar ik ben het absoluut niet eens met de reacties dat ze er niets aan kon doen.
Van katten is bekend dat ze graag op kleding gaan liggen.
Klerenkasten zijn favoriete ligplekken van veel katten als ze de kans krijgen en kittens gaan vaak in wasmachines/drogers zitten.
Toen mijn kat kittens had controleerde ik elke keer de wasmachine (droger heb ik niet) voordat ik ging wassen.
Dus hoewel het een ongeluk was vind ik wel dat dit voorkomen had kunnen worden.
Dus ik ben er zeker niet mee eens dat iedereen dat kon overkomen. Mij zou het in ieder geval niet gebeuren. Dus schuldgevoel is zeker wel op zijn plaats.
Maar toch sterkte gewenst aan je zus.
Ben het hier helemaal mee eens!
Mja gebeurt is gebeurt! Wens je zus maar heel veel sterkte!