Je kan beter een oproepje plaatsen op bokt,of er iemand is die daar in de buurt woont en misschien eens even wil gaan kijken,en als hij er nog is om dan maatregelen te nemen.
Er zullen zeker mensen zijn die daar in de buurt wonen en ook veel van dieren houden,en er best wel wat aan willen en kunnen doen. Om 200 km heen en weer te rijden,voor wat er dan misschien niet meer is,vindt ik een beetje dwaas.
He Diane, gewoon gaan als je de aandrang voelt hoor! maar let wel op dat je voor je eigen dieren geen nare ziektes mee naar huis neemt, zorg wel dat je opvang hebt geregeld voor de kleine mocht je m vangen.
en katten ALTIJD honger? mijne echt niet hoor, zijn zo kieskeurig als de pest, ze eten alleen het super dure voer wat ze hier krijgen, ook vlees in saus enzo, lusten ze gewoon niet
Wij hadden ooit eens een wilde kat (echt 100% wild) rond ons huis lopen. Die kater terroriseerde onze katten zo erg, dat die constant gestresst naar buiten zaten te kijken en zelfs niet meer naar buiten durfde. Dat verhaal heb ik bij het asiel verteld en toen heb ik een vangkooi bij hen kunnen lenen. Echt ideaal! Kat zat er zo in, voor hem is een goed plekje gevonden en onze katten konden zonder zorgen weer buiten spelen. Als ik jou was zou ik mijn verhaal uitleggen bij het asiel, volgens mij krijg je dan wel een vangkooi mee, of het asiel vangt hem voor je. Heel veel succes, hou ons op de hoogte!
Ik vind het heel goed van je wat je doet, hoor! Hopelijk krijg je hem alsnog te pakken.
In mijn profiel staat een foto van ons "zwerfmormel" mijn zusje heeft hem ook onder een container vandaan geplukt waar hij uitgehongerd in de regen zat. Hij is nog steeds vreselijk eet-gericht, je kunt niks laten liggen op tafel maar hij is ook ontzettend lief!
wat versta je onder een vangkooi? echt zo eentje die je op afstand kan sluiten/die zichzelf sluit of gewoon een transportbox? anders heb ik wel een box voor je te leen hoor..
@ dwaallicht: wat een schatje Die andere kat van jullie lijkt erg op de kitten qua aftekeningen op het koppie. Ik heb gister 3 vage foto's gemaakt met m'n telefoon, maar weet ff niet zo snel hoe dat gaat (heb pas een nieuwe telefoon).
@ Cissy: ik bedoel echt zo'n kooi waar je eten in kunt zetten en waarbij de zijkanten dan dichtklappen als poes gaat eten.
Waarschijnlijk kunnen we er deze week wel 1 lenen, maar het heeft nog geen nut om vananond te gaan, ik gok zo dat poes even geen honger meer heeft
Hier iemand die iedere dag in Oostvoorne is, bij welk hotel zit het beestje? Ik wil best kijken of ik het beestje zie, maar ik begrijp dat je al een 2e keer bent geweest? Ik wil ook wel proberen om hem te vangen, maar zou jij hem willen hebben dan, want mijn ouders wonen in Oostvoorne en die hebben er al 5 en ik woon aan een hele drukke straat en daar zou het beestje nooit buiten kunnen, anders wordt het echt plat gereden en alleen binnen is ook niet echt wat vind ik (en mijn vriend let nooit op de deuren!)
Ik heb het zelf ook gedaan en heb er nooit spijt van gekregen Onze eigen kat was weggelopen en de slager zei dat er bij hem achter altijd een katje zat, die door hem bijgevoerd werd Hij dacht dat het misschien de onze was Dit was echter een grijze kat en de onze was rood Maar ja het was ook rond deze tijd van het jaar en we konden het niet over ons hart verkrijgen om 'm met kerst en oud en nieuw buiten te laten zitten Dus eerst elke keer gevoerd en later ook met een kooitje er heen gegaan Ze wou echter helemaal niet in de kooi en is uiteindelijk onder m'n arm mee naar huis gegaan Later bleek dat het geen kitten was, maar een 7 jaar oude kat Ze was echt heel klein en iel Opgegeven bij het asiel en bij de DA, maar niemand is haar ooit nog komen halen Ze zit nu nog steeds lekker bij ons Ik weet zeker dat ik ontzettend veel spijt had gekregen als ik haar niet meegenomen had Wie weet wat er met zo'n beestje gebeurd tijdens oud en nieuw
Dat wil ik ook wel eens weten, miss heel toevallig bij het hotel "het wapen van marion" ? Hadden daar om de hoek een vakantiehuisje en hebben daar hele goede kennissen. Misschien kan ik het aan hen vragen?