boy is niet meer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lightmorebh

Re: boy is niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:26

dees_daan schreef:
Brammetje16 schreef:
jeetje dees, wat vervelend zeg! hij zag er laatst nog zo goed uit!! veel sterkte iig Ach gut

ja idd, hij is heel snel achteruit gegaan, hijhad tijden dat het wat slechter ging, maar kwam er altijd wel weer bovenop.. nu dus niet meer Verdrietig

bedankt iedereen..
t is nu wel heel stil in in huis, jakkes, vind t maar niets

ik heb het zelf ook meegemaakt. mijn hondje ging ook heel snel achteruit en dan ging het weer even goed. Hij is 18 jaar geworden maar hij mocht van mij wel 30 worden. Wij hebben zelf nu nog 2 honden in huis, dus het is gelukkig niet zo stil. toch raad ik je aan , als je je wat beter voelt. weer naar een hondje uit te kijken, het helpt.
Wens je echt veel sterkte en als je wilt praten, mijn pb staat open.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:29

Heel veel sterkte, lijkt me ontzettend verdrietig om je maatje te moeten verliezen helemaal na zo'n tijd.Sterkte!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:35

Krijg zelf tranen in mijn ogen. Kvind het echt erg voor je.
Twas een prachtige en volgens mij ook erg lieve hond.
Sterkte meid, kweet wat je voelt..
Laatst bijgewerkt door marjoke op 09-12-06 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:37

we hebben nog een hond, ook een schat van een hond, maar toch mis ik hem, hij was altijd duidelijk aanwezig enz, zij ook wel, maar het is toch anders, geen gekwispel meer bij de deur van hem, kwam vandaag vrij hard aan toen ik terug kwam van stage..
dan is de andere er nog wel, die je helemaal vrolijk bespringt als je thuiskomt.. maar het is niet hetzelfde..
heb vanmiddag een kaartje van de dierenarts gekregen:
''het plezier dat je samen deelde, neemt niemand je meer af''
wat een moeilijke beslissing moesten jullie nemen! toch was het heel verstandig om afscheid te nemen ; Boy was oud en hij redde het gewoon niet meer... jullie hebben hem een aftakeling bespaard, hoe tragisch het besluit ook is, hopenlijk hebben jullie de kracht om vooral de mooie dingen te herrinderenn sterkte!

vind ik toch wel heel lief..

iedereen heel erg bedankt, haal er wel veel steun uit.. 14 jaar is niet niks diep in mn hart weet ik dat dit het beste is, maar ja om zo'n besluit te nemen is niet makkelijk...

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:05

dat ken ik we hebben dan nog wel die andere 2 maar er is geen jack meer en dat mis ik heel erg. zo'n besluit is nooit makkelijk maar het is nog het enige wat je voor een dier kan doen.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:06

Lief koppie... maar hij heeft wel mooie leeftijd bereikt opzich. Sterkte... Ach gut

luckyBoy28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 12:02

Heel veel sterkte, 3 maanden geleden heb ik ook mijn beste vriendje in moeten laten slapen en ik heb er nog steeds verdriet van. ik kreeg een kaartje van de dierenarts met de tekst:

Dag mijn vriendje, ik zal je
Missen. Ik moest over jou
Leventje beslissen. Dat heb ik
gedaan, want ik moest je laten
gaan. Het was beter voor jou
dat je mij verliet, ook al doet
het ontzettend veel verdriet.
Rust maar uit, dat heb je wel
verdient. Vaarwel mijn aller-
aller liefste vriend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:04

dat is ook een heel mooi kaartje.. op deze kaart staat sneeuw en een hond op de voorkant, en dan met zwarte letters, het plezier, in het oranje, samen, en dan weer zwart, deelde, neemt niemand je meer af.. ik heb een donkerblauwe urn uitgezocht, had liever een lichtblauwe maar goed, waarom blauw? omdat ie gek was op water, altijd zwemmen als we met de boot weg waren enz..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:05

heel veel sterkte gewenst

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:02

wat lief dat de DA een kaartje heeft gestuurd, blauw is inderdaad een mooie kleur voor Boy als je zag hoe hij bij de meeting deed toen ie het water in sprong Ach gut
wat hebben we toen gelachen om die grote vriend.. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:59

kuikje schreef:
wat lief dat de DA een kaartje heeft gestuurd, blauw is inderdaad een mooie kleur voor Boy als je zag hoe hij bij de meeting deed toen ie het water in sprong Ach gut
wat hebben we toen gelachen om die grote vriend.. Lovers

ja idd, vond ie helemaal geweldig, bommetjes doen zo hard als ie kon en zo ver als ie kon springen en rondzwemmen, met een zelfgemaakt speeldje door jou en mij, mooie tijd was et Verdrietig

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:09

een hele mooie tijd, die wij, de hele meeting club niet zullen vergeten, dat speeltje dat was geweldig en dat vond hij ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:14

kuikje schreef:
een hele mooie tijd, die wij, de hele meeting club niet zullen vergeten, dat speeltje dat was geweldig en dat vond hij ook.

vergeet ik ook niet weer.. vond idd heel erg leuk, en wat was ie trots op zn vuilniszak, die die ergens had weggehaald, deed ie wel vaker, bij centerparcs op het strand, rent ineens het water in komt weer terug met een colafles, in de zomer een badje neerzetten, met water erin, dan bakkers (knikkers) er in, daar kon ie zich de hele middag mee vermaken, het was een echte waterrat.. krijg de tranen weer in mn ogen als ik aan die leuke meeting terug denk..

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:17

Aah wat erg Verdrietig zit hier met tranen in mn ogen..
Zo'n ontzettende leuke hond.. erg veel sterkte Ach gut
*denkt terug aan de meeting Lachen erg gelachen om het gekke beest Haha!
Goede beslissing genomen.. is snel achteruit gegaan zeg.. als ik dat zo lees..
Nogmaals sterkte Kusje Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:21

dank je, ja erg snel idd, dat maakt t ook moeilijker vind ik, als het langer niet wil neem je bewust of onbewust al afscheid, ben wel blij dat ie nog meegeweest is naar de meeting, leuke tijd voor hem en ik vond het ook super dat hij het zo naar zn zin had, hij ging wel vaker mee naar vriendinnen, met em het bos in enz..

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:35

dankje! had ze nog niet allemaal nee, heel erg bedankt

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:36

die mooie tijd Lovers geweldige foto's annebaukje!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:00

Lachen Knipoog

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:07

heel veel sterkte ermee. Ik weet hoe je je voelt wij hebben onze hond 7 weken geleden in moeten laten slapen. Hij was ook 13 en we hadden hem al vanaf 6 weken. Wij gingen naar de dierenarts omdat hij plotseling helemaal lusteloos was, maar dit had hij al 2 keer eerder gehad, dus ergens hadden we hoop dat het goed zou komen. Maar helaas zou hij de ochtend niet meer halen, dus we hebben ook gelijk afscheid moeten nemen. Maar wat voor mij zelf een hele troost was, was dat hij al vrij oud was en een superleventje heeft gehad. Dat voelt ergens toch wel goed om te weten dat hij het naar zijn zin heeft gehad en net voordat hij ingeslapen werd liet hij ook duidelijk merken dat het gewoon op was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:15

idd, hele mooie fotos, typisch boy met het water, altijd springen en gek doen.

rianne (rakkertje13) heeft nog 2 bewerkingen voor me gemaakt die ik ook heel mooi vind, en nog 1 van het bewerkingstopic..
van Rianne, met het water, zijn grootste liefde
Afbeelding
Afbeelding
van het bewerkingstopic:
Afbeelding

vind het wel mooi al die fotos, ga er heel veel uitprinten en die komen allemaal bij zn urn te staan.

@ ginger, wij maakten ook de beslissing om het maar meteen te doen, anders moest ie weer mee in de auto, en dan weer naar de DA, hij was heel onrustig daar, en wilden hem het niet weer aandoen om er nog een keer heen te moeten..
Boy wou niet gaan liggen, pas toen ik bij hem op de grond ging zitten en zn hoofd in mn armen nam, ging ie liggen, en viel langzaam in slaap.. wat was dat moeilijk, je kan niet meer terug, toen ze de laatste spuit klaar maakte had ik echt de neiging om stop te zeggen, en hem mee te nemen, maar dat was oneerlijk tegenover hem geweest.. als we de boot nog hadden gehad, hadden we zijn as wss uitgestrooid op een eilandje waar we vaak met de boot waren, en hij zo kon genieten, de weilanden een heel eind in, zwemmen, met em frisbieen, (waardoor ie ook al eens in een zwarte moddersloot heeft gelegen Knipoog ) gewoon doen en laten wat hij wou..