[Foto] Hier wat foto's van mijn slangen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: [Foto] Hier wat foto's van mijn slangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:04

mooie slangen hoor. Persoonlijk ben ik niet zo gek op die dieren, maar ik vind ze wel mooi om te zien. Ik ben er niet echt bang voor. Spinnen daarentegen vind ik echt super-eng. Een slang wil ik nog wel een keer vasthouden, maar een "mooie grote" spin, nee.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:17

Mooie, elegante slangetjes zijn dat Lachen !

Ik vind slangen mooie, fascinerende beesten, maar ik ben er persoonlijk ook wel bang voor Bloos! .
Heb een keer een koningspython "geaaid" en die voelde wel prettig aan. Om m´n nek, arm of weet-ik-veel-waar durf ik ze dus echt niet te hebben. (en dan maakt het me niet uit of het een klein slangetje is, of een grote Clown ).

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 02:12

als ze wat doen kunnen ze met aaien net zoveel doen Lachen helemaal een phyton heeft kracht in zijn vel. ik heb zelf twee koningsphytons, erg nuchter kwa karakter en doen geen vlieg kwaad. Maar als ze boos zijn en je bent alleen, je hebt hem alleen in de hand doe je er ook weinig tegen.

sheela, Je moet alles een keer geprobeert hebben kwa vasthouden van dieren, zeg nooit nooit. voor spinnen, nee ben ik totaal niet bang voor, vind ze wel stoer maar niet om zelf te houden heb het wel eens overwogen, de foto'svan eightlegged (hoop dat ik het zo even goed schrijf) Hebben me onwijs geinspireert. Ook op beurzen kom ik ze vaak tegen en kan ik het niet laten om toch even informatie te vragen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:12

Toen ik ze geaaid heb, werden ze door iemand anders vast gehouden, dat durfde ik wel Knipoog .

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 01:06

hah awaar heb ik dat toch meer gehoord Tong uitsteken