Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twinkle81 schreef:Je moet hem ongeveer 2 dagen laten zitten. Het klinkt misschien heel erg zielig, maar anders klimt het katje volgende keer weer in een boom omdat hij er toch wel uit wordt gehaald. Daarna moet hij wel uit de boom worden gehaald, ivm drinken. Een kat kan overigens wel een aantal dagen zonder eten, ook een klein katje (nu niet allemaal gaan stoppen met voeren he? Dat is niet de bedoeling)
Preddy schreef:Is ier er al uit? Arm dier!
ponylove schreef:we hebben brandweer gebeld, die raden ons aan nog een dag te wachten.
Sylvia schreef:Te pletter zal ze niet vallen, hoe meer ruimte ze heeft om te vallen hoe groter de kans dat ze op d'r pootjes terecht komt. En ik denk eigenlijk dat een volwassen kat iets gemakkelijker eruit kan komen....
Hij is er uiteindelijk, na een middag jammeren, ook zelf uitgekomen. En de volgende dag zat ie er weer

) Uiteindelijk bleek het toch een tamme kat te zijn, want ze liet zich goed pakken. We lieten de kat los, en ze volgde me meteen, wanneer ik wat melk ging halen. Maar dat duurde net iets te lang voor haar denk ik, want na een minuutje, stak ze de straat over en ging naar onze overbuur, blijkbaar was het hun kat. Ik ben echt zo blij dat ze eruit is, kon het niet meer aanhoren dat gejank + wetende dat dat beestje al die dagen zonder eten zat.
en die hebben toen met water naar boven gespoten dat werkte niet , en toen zijn ze met ladder naar boven gegaan.. Maar het was best een wilde kat dus helemaal helmen enzo op