Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neon schreef:Tsjah... als de dierenambulance voor ieder beest dat los rond rent in actie moet komen hebben ze nogal een dagtaak hè... en daarnaast is de kans ook nog groot dat het beest al weg is voordat zij aankomen... kan me er dus wel wat bij voorstellen dat de dierenambulance niet komt voor een dier dat al los loopt, al had dat uiteraard op een normale manier gezegd kunnen worden...
Maar over dat terug bellen tsjah... meestal zijn dat toch vrijwilligers die daar werken, en zijn ze niet alle dagen aanwezig...

Als het dier gevangen is komen we het met plezier ophalen. 
Eightlegged schreef:Hoho.. beroep??? Dit is VRIJWILLIGERSWERK, geen beroep. De meesten hebben inderdaad een beroep NAAST hun vrijwilligers werk. Wees blij dat ze uberhaupt bestaan. Je krijgt als ambu medewerker geen cent hoor.. sjongejonge..
Eightlegged schreef:Hoho.. beroep??? Dit is VRIJWILLIGERSWERK, geen beroep. De meesten hebben inderdaad een beroep NAAST hun vrijwilligers werk. Wees blij dat ze uberhaupt bestaan.
Eightlegged schreef:Ja het spijt me maar dat is toch ook zo? Wat zou jij prioriteit geven, een dier in nood of een dier dat niet meer te redden is?
Mijn reactie zou zijn of het dier inderdaad aan de kant gelegd kan worden, en dat we het zo snel mogelijk ophalen. Vaak zijn we gewoon zo druk dat nog levende dieren gewoon voor gaan.
Ik baal echt van dit topic. De dierenambulance word zó rot afgeschilderd, terwijl we ook echt gewoon super werk doen waar maar weinig mensen bij stil staan.

Eightlegged schreef:Volgens mij heb jij een heel verkeerd beeld van realiteit pascha7.
Als er veel kinderen spelen doe het dier dan in een zak of iets dergelijks, of ben je zo teerhartig dat je dat niet kan
Ik kan wel bezig blijven geloof ik..
Zwartwitje schreef:Eightlegged: de topictitel is ook wel heel ongelukkig gekozen
Ja het werd in de eerste post uitgelegd waarom, maar dan nog. Eightlegged schreef:Dan vraag je toch iemand anders, of leg je er een zak óver? Als je je cavia diervriendelijk uit zn lijden wil verlossen dan ga je naar de dierenarts, daar is de dierenambulance niet voor.
Zie net dat je weer hebt gereageerd, dat bedoel ik dus. Is niet zo moeilijk?
Zwartwitje schreef:pascha7 ik kan me voorstellen dat je ondersteboven bent omdat er een kat voor je deur is doodgereden. Maar dat moet je niet gaan afreageren op de DA. En het is al helemaal kort door de bocht van je, dat je vindt dat alle vrijwilligerswerk maar moet afgeschaft worden. Daar beledig je een hele hoop mensen mee.
Dat caviaverhaal.. weet niet wat ik daarop moet zeggen, hoor.
Eightlegged: de topictitel is ook wel heel ongelukkig gekozen