Wie doet nou zoiets.........hond vergiftigd R.I.P.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: Wie doet nou zoiets.........hond vergiftigd R.I.P.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:25

jeetje...wat een gemene rotstreek zeg!!! Gewoon je vervelen en maar even een dier vergiftigen....echt te zot voor woorden. Die mensen zijn echt ziek.

Erg van je hond Verdrietig....sterkte ermee!

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:27

De beagle van een vriendin van mij is ook vergiftigd..

De hond blafte altijd als er vreemden waren, en op een nacht waren er dus vreemden. Nou, die wilden dus inbreken (volgende dag was alles weg) en hebben, om die hond stil te krijgen, dat gif door de brievenbus gegooid. Nou, hond had dat opgegeten en was stil (lees ziek) en die mensen hebben toen vanalles gejat. Aantal uren later, hond janken enzo, die moeder van mn vriendin naar beneden, hond naar buiten. Die hond meteen kotsen en weet ik het wat, en de volgende ochtend was het nog niet beter. Nou, meteen naar de DA, maar die konden niets meer doen. De hond is toen ingeslapen..

Verschrikkelijk wat mensen doen met beesten, om te kunnen inbreken oid.. Scheve mond

Sterkte!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:28

Helaas is bij ons in de buurt ook zo'n dierenbeul bezig. Hij/zij gooit gebakken spons neer voor honden. Daar zijn zeker al wat slachtoffers bij gevallen. Ook wordt er op katten geschoten.
@spaikey: Sterkte voor jou en je familie. Dit is zeker niet wat je je huisdier toewenst. Hij heeft veel pijn geleden en dat gun je het dier niet. Ik hoop dat jullie erachter komen wie dit op zijn geweten heeft. En melden bij de politie!

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 21:53

Ja het is in Limburg gebeurt. Ik hoop ook dat we erachter komen wie het heeft gedaan, maar het hoeft niet moedwillig te zijn gebeurt,Ik heb verder nog niks gehoort van andere mensen bij ons in de buurt.

summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:15

Jeetje wat erg zeg. Ik kan me wel voorstellen, dat je iemand, die dit doet, wel kan Hamer
.
Mijn hond is wel eens als puppie geschopt. Ik ben die week erna om hetzelfde tijdstip gaan kijken of die jogger er weer was. Als ik erbij was geweest dan had ik hem met een tennisracket geslagen.
Laat staan als iemand mijn hond vergiftigt.
Heel veel sterkte.
Wat zijn er toch een zieke lui in de wereld.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 17:18

Ja helaas gebeurt het wel vaker :S
Wij hadden een duitse herder die van de een op andere dag opeens raar begon te doen leek wel vals te worden beet af en toe opeens.
Dus mijn moeder hem flink aanpakken na 2 dagen toch maar naar de dierenarts hij was dus ook vergiftigd helaas hebben de medicijnen bij hem niet meer geholpen het leek wel of dr iets in zijn kop stuk gegaan was ofzo hij ging steeds vreemder doen dus moesten we hem laten inslapen daders helaas nooit gevonden :S