Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brendalevita schreef:ik heb ook altijd 4 gehad erg leuk,1 is helaas overleden omdat achteraf bleek hij een houtsnipper tijdens het voeren binnen had gekregen,daarvan heeft hij inwendig een infectie opgelopen,en is eraan overleden.Hij was 1.80 maar een gewaarschuwt mens telt voor 2 altijd dus opletten wat ze binnen
krijgen succes en veel plezier ermee!!
SONY schreef:Wel leuk dat je een krijgt met missing black of eigenlijk zonder natuurlijk.
LiNdA1986 schreef:Ik voer hem altijd op een schoteltje, haha! Hoe ziet een curver eruit dan? (plaatje?)
Zal het best kennen maar nooit van gehoord.![]()
Llewella schreef:brendalevita schreef:ik heb ook altijd 4 gehad erg leuk,1 is helaas overleden omdat achteraf bleek hij een houtsnipper tijdens het voeren binnen had gekregen,daarvan heeft hij inwendig een infectie opgelopen,en is eraan overleden.Hij was 1.80 maar een gewaarschuwt mens telt voor 2 altijd dus opletten wat ze binnen
krijgen succes en veel plezier ermee!!
Dat is naar, 1.80 is echt zeldzaam groot als het een rode rattenslang was!
Maar inderdaad altijd op keukenpapier of in een curver voeren.
Zelf heb ik de kleintjes op keukenpapier gehuisvest zodat ik ze gewoon in hun eigen bakje kan voeren zonder dat ze gestoort worden tijdens of na het eten, gezien de kleintjes wat stressgevoeliger zijn.
De groters (heb nu 2 eenjarige op halfwas/volwas muizen) voer ik apart in een curver (gewoon zo'n plastic bak bij de xenos vandaan, wel gaatjes erin geboord voor de lucht uiteraard)
kistaah schreef:vinden jullie dat nou niet zielig, zo`n slang in een bak..