Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bokkiej schreef:Stty, maar als mensen ziek zijn, geef je ze ook niet een spuitje toch?
Mij lijkt t echt ouderdom hoor!! ze is al vaker naar DA geweest, maar dan blijf je aan de gang toch?
Bokkiej schreef:Ik heb der even uit hokje gehaald, en drinken gegeven uit gewoon flesje met halve asperientje, en ze drinkt het gewoon, zonder te hoeven dwingen.
Ik kan denk ik ook wel gewoon haar normale eten pureren.
Bokkiej schreef:Iemand heeft die tip gegeven en die heeft al een paar jaar fokkerij gehad van cavia's. ik denk wel dat die het beter weet
joyce B schreef:Echt te gek dat je een aspirine voor mensen, aan een cavia geeft...
De dosis aspirine voor een mens is gebasseerd op 1 tablet voor 60 kg, een cavia weegt hoogstens 1 kg... Een halve tablet is qua gewicht al 30x teveel...
Bovendien is aspirine een pijnstiller voor mensen.
Je had in elk geval kunnen bellen met de dierenarts. Die kan je advies geven en beoordelen of je langs moet komen, of dat hij je zo kan helpen. Bellen kost niets...
Bokkiej schreef:Iemand heeft die tip gegeven en die heeft al een paar jaar fokkerij gehad van cavia's. ik denk wel dat die het beter weet