ik gaf gewoon vitaminetabletje voor mensen alleen dan wel een kwartje ervan! Mijn caafje vond het altijd erg lekker Hij was ook verzot op andijvie hij kreeg elke dag wel een halve krop. Paprika kreeg hij als hij geluk had dus als we het in huis hadden.
ik geef ze vitaminietabletjes vinden ze HEERLIJK (behalve Stamper,konijn en Cees,cavia.. maar Grafield & Casper,cavia's lusten het écht wel!) verder geef ik ze zowat alles & leuke cavia's heb je!!
Ik zie dat Norit tabletjes tegen diaree helpt (op jouw site) Kun je dat gweoon in de suppermarkt kopen? EN als je het hebt moet je het dan in het drinkflesje doen? (> En is dat dan niet schadelijk voor die ander?
Heb je geen boekjes over Cavia's? dara staat het wel in Ik heb me boekje over Cavia's er even bijgehaald ,, Vitamine C in groente en Fruit:
*Wortel : 5mg. *Andijvie 10mg. *Appel 10 mg. *Tomaat 20 mg. *Bleekserderij 25mg. *Sinaasappel 50mg. *Bloemkool 75mg. *Broccoli 110 mg. *Witlof 115mg. *Boerenkool 125mg. *Spruitjes 150 mg. *Paprika 150 mg. *Peterselie 170 mg. *Rozenbottels 500 mg. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar sucses der mee