help!! hond schijt steeds in huis...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cissi_D

Re: help!! hond schijt steeds in huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:38

Fijn dat het weer goed is, erg vervelend als je hond binnen poept.
Onze hond poepte als puppy ook wel eens binnen. Toen ze echt ziek was zelfs een keer op de bank. Verdrietig Zodra ze nu diarree heeft krijgt ze rijst en soms nog gekookte kip, geen brokken, dan is het snel weer over.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:14

haha waar mensen zich al niet druk om kunnen maken Haha!
Gelukkig schijt jou hond niet meer in huis Clown Hoop dat het nu ook echt over is!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 01:26

Gelukkig gaat het nu beter.

En om nog even op het chocola eten terug te komen. Onze honden krijgen regelmatig een stukje chocola en hebben er nog nooit last van gehad.
Tessa heeft ook een keer toen we haar net hadden de chocoladekransjes uit de kerstboom gejat en Cheeco heeft een keer een reep chocola uit mn tas zien te pakken.
Nooit ergens last van gehad.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:41

Moosje schreef:
Gelukkig gaat het nu beter.

En om nog even op het chocola eten terug te komen. Onze honden krijgen regelmatig een stukje chocola en hebben er nog nooit last van gehad.
Tessa heeft ook een keer toen we haar net hadden de chocoladekransjes uit de kerstboom gejat en Cheeco heeft een keer een reep chocola uit mn tas zien te pakken.
Nooit ergens last van gehad.

Als een kleine hond (jack russel ofzo) een hele reep PUUR chocola opeet, overleeft 'ie dat echt niet!
Ik denk dat puur chocola de echte boosdoener is, maar van melk zullen ze ook niet bepaald vrolijk van worden.....

Ik zou mijn hond NOOIT chocola geven. mijn schoonouders geven hun Shi-tzu altijd (aldi) m&ms en met kerst willen ze wel een een chocolade letter geven :X
Hond is al 9 jaar, maar ik zou het er nooit opwagen. Maar nogmaals. Ik denk dat puur chocola echt gevaarlijk is voor honden.

Druiven mogen ze ook niet hebben he Knipoog