grijze roodstaart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: grijze roodstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:59

Dit is onze papagaai
Afbeelding
Je ziet aan zijn donkere kleur dat hij ouder is.Hier heeft hij weer op aan zijn borst geplukt,dat doet hij eens in de zoveel tijd.Vermoedelijk door zijn voeding.We zijn ook bezig hem aan brokjes te laten wennen maar meneer wil eigenlijk alleen zonnebloem pitten.

Wat mij opvalt is dat de jouwe ook niet geringt is.Eigenlijk moet dat tegenwoordig er mag alleen in inlandse gekweekte vogels gehandelt worden.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:12

Oe dat is vervelend dat ie alleen zonnebloempitten wil! Welk merk brokjes ga je hem geven? Zelf geef ik Harrisons Bird Food aan mijn valkjes en ze zijn er echt zooooooo van opgeknapt!!

Zie http://www.harrisonsbirdfoods.nl/

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:21

sammie_44 schreef:
Oke.. grasparkietjes zijn dan ff wat makkelijker qua geslacht te bepalen Haha!..
Maar is t ook niet van t gedrag en de bouw af te zien of t een mannetje of een vrouwtje is?

behalve die van mij dan. Deze wisselt telkens van neus. dan bruin dan blauw en dan weer bruin en dan weer blauw op dit moment is hij bruin maar wel heel erg donker. Nog nooit zo donker gezien.
Het is nu al bijna 2 jaar dus had al duidelijk moeten zijn.

Maarre je roodstaart is erg mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 01:06

annepanne schreef:
Oe dat is vervelend dat ie alleen zonnebloempitten wil! Welk merk brokjes ga je hem geven? Zelf geef ik Harrisons Bird Food aan mijn valkjes en ze zijn er echt zooooooo van opgeknapt!!

Zie http://www.harrisonsbirdfoods.nl/

De brokjes die ik nu heb zijn van NutriBird P15 van Versele-Laga.Andere hebben ze niet in de dierenwinkel.Ze zijn wel duur.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 00:08

De mijne zijn alleen bij de da te verkrijgen, maar als je ziet hoe ze zich nu voelen en voorheen, dan is het het geld dubbel en dwars waard!!