(halfdood)Reetje langs de weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: (halfdood)Reetje langs de weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 23:22

Cassia schreef:
@ Sylvia : lees alles, ik zei als ie echt pijn zou hebben geleden en niet zou sterven snappie? Maar toen we er stonden zagen we dat hij aan het sterven was Lachen

Ik lees alles. Ik vind het eerlijk gezegt vrij sneu voor dat beestje om gewoon weg te gaan, maak 'm dan zelf af of bel de politie of iets. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat je ervoor moet betalen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 23:34

Mijn vader heeft wat jaren terug een ree aangereden, auto langs de kant en naar het beestje toe gelopen. Het was midden in de nacht en mobieltjes hadden we niet. We zijn doorgereden naar het politiebureau wat gelukkig dicht in de buurt zat. Hier hebben we een melding gemaakt. Hun hebben alles verder afgehandeld, ook hebben we nog te horen gekregen hoe het is afgelopen, ik weet niet of dit standaard is Lachen ?
Vreemd verhaal dat jullie zouden ometen betalen.. maar goed misschien is dat in Belgie anders Lachen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:19

Bij ons in de buurt is er ook geen dierenambulance of natuurhulp centrum, dus wij zouden gewoon naar de politie moeten bellen vrees ik. Als je naar dierenarts belt van wacht, draai jij op voor de kosten...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:29

Maar waarom zou je de politie niet gewoon bellen? Dat je opdraait voor de kosten als je een dierenarts belt vind ik niet zo vreemd, iemand moet die rekening betalen en een ree is van niemand... Daarom bel ik ook altijd de politie als ik er 1 langs de kant zie liggen, ongeacht of ie dood is of nog leeft.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 20:45

Ja, ik zou ook de politie bellen, zij kunnen dan doen en bellen wat zij het best vinden...

Cassia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 23:25

@ Sylvia : we hadden ook de politie gebeld maar ze namen niet op en het was 's avonds... En hier viel dat de ree van niemand was... Hier zien ze een reetje aan als iets van de staat Knipoog Dus... Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:46

Ja, hier ook hoor? Daarom draai je ook zelf op voor de kosten van een dierenarts als jíj belt...
Hebben jullie niet ook gewoon een landelijk nummer (niet voor noodgevallen)?