Maar mijn wel aaibare katten komen nu ook dagelijks met levende muizen thuis, is mss niet veel anders.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Tissunt, Dit vind ik geen natuur hoor word zon lief klein muisje weetikveelhoediedood is gegaan van zijn mamma weggehaald door de koude buitenlucht en dan machtie op worden gegeten door zon Afschuwelijk beest waar je geen enkele band mee kan opbouwen.
tantjeuh schreef:Citaat:Tissunt, Dit vind ik geen natuur hoor word zon lief klein muisje weetikveelhoediedood is gegaan van zijn mamma weggehaald door de koude buitenlucht en dan machtie op worden gegeten door zon Afschuwelijk beest waar je geen enkele band mee kan opbouwen.
Haha, wat is volgens jou dan wel natuur?
De grote spin die heel lief aan mama-muis gaat vragen of ze één van haar kleintjes mag hebben? Dan vervolgens in een warm dekentje gerold naar haar nestje brengt? En dan voorzichtig in slaap doet zodat het beestje niets voelt/weet van zijn dood?
HALLO! Wakker worden..
gekkeils schreef:Nee dat ie spin gewoon blijft waar die vandaan komt en dat ie zelf zijn prooien vangt.
En dat dat niet door de mensen gebreurt die het O zo leuk vinden om een spin uit zijn natuurlijke omgeving weggerukt te zijn in een glazen hokje te stoppen. Wat een lol
En even voor de duidelijkheid, ik ben al 2 uur wakker
gekkeils schreef:Nee dat ie spin gewoon blijft waar die vandaan komt en dat ie zelf zijn prooien vangt.
En dat dat niet door de mensen gebreurt die het O zo leuk vinden om een spin uit zijn natuurlijke omgeving weggerukt te zijn in een glazen hokje te stoppen. Wat een lol
En even voor de duidelijkheid, ik ben al 2 uur wakker
nightlover schreef:Ik wist ook niet dat ze zo'n grote mond hadden,
katiavl schreef:daarom ben ik ook voor doodvoer van zoogdieren. Bv krekels enzo kan ik begrijpen
tantjeuh schreef:Haha, wat is volgens jou dan wel natuur?
De grote spin die heel lief aan mama-muis gaat vragen of ze één van haar kleintjes mag hebben? Dan vervolgens in een warm dekentje gerold naar haar nestje brengt? En dan voorzichtig in slaap doet zodat het beestje niets voelt/weet van zijn dood?
tita schreef:toch vindt ik het een poedersuiker gezicht mijn poes krijgt thuis ook dood voer terwijl ie volgens de natuur levend voer moet eten
Mistic schreef:Nooit geweten dat zo'n spin een muisje op kon.
Over het levend voor. Slangen krijgen over het algemeen ook levend voer. Slangen eten meestal doodvoer niet op vanwege de koude lichaamstemperatuur.
Daarnaast zijn de krekels ook levend als ze gegeven worden, maar dat vinden jullie schijnbaar wel normaal, ondanks dat het ook dieren zijn. Lekker hypocriet.
@TS, fijn dat jouw spin ook eens afwisseling krijgt met eten. De foto's zijn erg mooi om te zien.