Super,Wat een mooi foto's.Zelf hebben wij ook een boxer van 8 jaar oud een gestroomlijnde kleur.Zelf zijn wij ook erg gek van boxers.
Toeties schreef:waar woon jij dan? heb ook nog twee hele mooie fotomodellen.... zie profiel...Joy de boxer is mooi!!!!! leuke hond, mooie foto's! Ik woon in Zelhem,dat ligt bij Doetinchem.
Oeh dat koppie! Wat lief! Bijna net zo lief als de mijne... Hoe oud is de jouwe? Mijne is nu 13 maanden oud.
Woow dat is ook een hele mooie boxer ook de boxers van de reacties boven mijik heb ook een boxerpup van een half jaaren mijn vorige boxer
jaa ze staan af en toe echt midden op ze kop heel grappig gezicht.heb je een foto van jou boxer van de voorkant zeg maar
Gave hond zeg!! Hij staat daar echt te poseren, erg leuke foto's zijn het geworden. Ook erg mooi met die herfstkleuren, prachtig!
Maar...... wat heb jij ook een gave boxer!!!!!Trouwens, ik vind ze allemaal mooi..... ééns een boxer, altijd een boxer!
@ Maar: Aahhh, wat een leukie zeg! wat een poeperd Miss_blimm: Ook een superleuke boxer. Mooie kleur!@ FennekR: Aaah! Ook een leukerd!Haha. Boxers zijn leuk!