Hond ziek -> baarmoeder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Re: Hond ziek -> baarmoeder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:48

Een langdurige loopsheid is al een teken dat er iets niet helemaal goed is. Als wij dit eerder hadden geweten (onze hond was ook altijd te lang loops) dan hadden we ook eerder een oplossing geprobeert te vinden.

Jammer dat de TS (of misschien haar ouders) er de ernst er niet van inzien, ondanks dat de hond niet ziek oogt.

Bij een gewone loopsheid komt nooit geelachtige afscheiding, als jij ongesteld zou zijn met zoiets dan ren je de volgende dag ook naar de dokter Haha!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:12

Onze vorige hond wilde ook niet opgeven toen hij vol zat met kanker,
vergis je niet in het gedrag van de hond,
ze doen zich sterker voor dan ze van binnen zijn!

onze hond kon wel niet meer lopen, maar dat had een andere oorzaak (epelepsie)
en niet meer eten omdat de kanker de slokdarm dichtkneep

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:17

Jullie hoeven echt niet te denken dat ik haar laat lijden hoor. Met een gezond verstand kijk ik ernaar en ik zie er niks raars meer aan. Een nee ik ren niet meteen naar de dokter, helemaal niet in het weekend. Ben ook niet iemand die meteen naar een dierenarts rent, in een boerenomgeving opgevoed Vork. Maar deze hond heeft geen pijn, toevallig veel van dieren verstand hebbende mensen over de vloer gehad en niemand merkt er iets aan.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:54

Boerenomgeving opgevoed.. goh ik ook maar ik zal over mijn mening daarvan en wat jij zegt maar niet verder uitwijden Haha!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:09

Pinacolada schreef:
Jullie hoeven echt niet te denken dat ik haar laat lijden hoor. Met een gezond verstand kijk ik ernaar en ik zie er niks raars meer aan. Een nee ik ren niet meteen naar de dokter, helemaal niet in het weekend. Ben ook niet iemand die meteen naar een dierenarts rent, in een boerenomgeving opgevoed Vork. Maar deze hond heeft geen pijn, toevallig veel van dieren verstand hebbende mensen over de vloer gehad en niemand merkt er iets aan.

Nogmaals: je weet niet of een hond pijn heeft of niet, misschien laat ie het niet merken. Maar volgens jou zit ie toch al helemaal onder de kanker en maakt het allemaal niet meer uit??

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 17:16

Laat maar..dit is een discussie die tot niks leidt.