Foto's + verslagje van Speedy, poes in nood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lers

Re: Foto's + verslagje van Speedy, poes in nood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:27

Hahaha, dit is inderdaad voer voor een ander topic.

Maar ik blijf erbij: lief beestje *LOL*

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:40

Oh, wow, kijk die kat toch eens genieten Lovers . Ik vind het echt super dat jullie deze poes zo helpen. En zo te zien aanvaardt ze de hulp in alle dankbaarheid!

Ze is trouwens heel mooi getekend, vind ik, en als ze weer een tijdje goed gegeten heeft herken je haar niet meer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:42

Het bandje heb ik er al afgeknipt Griebels, en die houd ik, als aandenken. Haha! Lovers

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 00:15

wat een fijne foto's, ze kijkt er echt blij hè, lers gefeliciteerd hoor! Ja

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:30

Wat een mooi katje zeg! Die vacht is natuurlijk nog niet om over naar huis de schrijven, maar die oogjes Kwijl

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:02

O gossie... Ik heb dat andere topic gemist, anders was ik haar direct komen halen Ja Ze lijkt ontzettend op Millie, ook zo'n dertienjarig wrak uit het asiel Haha! Ook een lapje, net zo'n slechte vacht en net zo mager.... ze waren een mooi stel geweest Haha!
Afbeelding

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:53

Jullie zijn echt Toppertjes!! Ik heb jarenlang vrijwilligerswerk gedaan voor een opvang voor oudere katten (12+) en ik kan niet anders zeggen dat jullie je fantastisch hebben ingezet om deze kat een super huisje te geven!! Dat wordt veel oudere katten namelijk niet gegund! OK dan! De opvang moest helaas sluiten door omstandigheden, maar alle katten die na een opnamestop over waren zijn met de vrijwilligers mee naar huis gegaan.

Lers: gefeliciteerd met je mooie meid!
Wuis: Mensen als jij zouden er meer mogen zijn!
Griebels: super bemiddeld voor deze dame!!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:55

wat een schatje !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:55

@Teuntje111: Bloos

En.. De volgende pleegkat dient zich alweer aan. Haha! Een kleine wolliebollie van een week of vijf.. Bijna helemaal wit met een paar vlekjes, een lapje. Lovers Lovers Lovers
Was in de waterbak gevallen, zat onder de vlooien en had een enorme buik van de wormen, ach het sneue dingetje. Lovers

Ik ga zaterdag weer naar het asiel en dan zal ze wel al lang bij iemand in de pleeg zitten, maar als dat niet zo is, weet ik het wel. Haha! Haha!

SuMii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 11:59

Leukje zeg! Plezier ervan!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:02

Het is jammer dat onze pleegmoeder geen melk meer geeft, ze is net aan de kattenpil gegaan Bloos Haar kittens zijn op 2 na nu weg.

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 12:11

Ik heb heel veel respect voor jullie!! Geweldig dat jullie je zo ingespannen hebt voor deze "grand ol' lady". Ik ben erg blij dat zij nu ook haar "plekje onder de zon" heeft gevonden.Soms word ik weleens moedeloos van het dierenleed wat je om je heen ziet, zelf vang ik hondjes uit Gran Canaria op, maar als ik dit dan weer lees maakt dat mijn dag weer helemaal goed! Gelukkig zijn er nog mensen als jullie, die deze kl*tewereld een stukje beter maken! Well done!!!!!! Groetjes Betty.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:30

Teuntje111 schreef:
Griebels: super bemiddeld voor deze dame!!

Zal maar niet zeggen dat ik hem min of meer gedwongen heb he Knipoog

Nee geintje, kostte weinig moeite om hem te laten reageren Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:31

Wuis schreef:
@Teuntje111: Bloos

En.. De volgende pleegkat dient zich alweer aan. Haha! Een kleine wolliebollie van een week of vijf.. Bijna helemaal wit met een paar vlekjes, een lapje. Lovers Lovers Lovers
Was in de waterbak gevallen, zat onder de vlooien en had een enorme buik van de wormen, ach het sneue dingetje. Lovers

Ik ga zaterdag weer naar het asiel en dan zal ze wel al lang bij iemand in de pleeg zitten, maar als dat niet zo is, weet ik het wel. Haha! Haha!

Wil je dat soort berichten niet meer hier neerzetten Boos!

Ik kan daar niet zo goed tegen, wil altijd alles redden en/of opvangen.. En eigenlijk gaat dat niet met mijn pittbull-kat

Maar zodra ze dood is (niet dat ik erop zit te wachten, maar ze heeft ernstige hartruis) kom ik een kneusje halen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:39

Nah zo'n kleintje die maakt wel een grote kans op een tehuis, dus opzich is het niet echt een dramatisch geval en daar heb ik wel een heel goed gevoel bij! Ja
Speedy was wel echt een noodgeval en hartverscheurend. Ze ligt nu achter me te wachten totdat ze weer vlees krijgt. Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:40

mooi zo.. geef ze niet teveel vlees in 1x he.. beter kleine portjes om haar aan te laten komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:41

Ze krijgt 3x per dag twee stukjes prins vlees. Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:43

ok, krijgt en/of eet ze ook brokjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:48

Nee. Vers vlees is het allerbeste. En gezien ze in het asiel een paar dagen geleden diarree had zijn ze met prins vlees begonnen (voor zover ze dat opat dan Knipoog ). Als katten in de diarree zijn krijgen ze daar altijd prins vlees, dat helpt vrijwel altijd. Nu ook want haar ontlasting is nu weer gewoon goed. Lachen

Ik heb zoiets van, laat haar spijsvertering eerst maar even weer optimaal werken op prins, voordat ze (eventueel) met brokken begint/ op iets anders overgaat. Lachen

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:51

Wat lief! allen Ieww een kattenbak tegenover je bed Clown

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:07

als mijn katten diarree hebben (bijna nooit gelukkig) krijgen ze gekookte kip... werkt ook Knipoog

Maar goed dat zijn meningsverschillen denk ik.. Mijn katten krijgen namelijk geen vlees...
De reden, de ene kotst het toch uit (die met hartruis) en de andere heeft het volgens de DA niet nodig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:45

@gekkeils, dat is een vervoerskist, geen kattenbak. Er staan geen kattenbak tegenover mn bed..

@Griebels, Kip is idd ook erg goed. Maar het is niet haalbaar om in een asiel voor 50 katten kip te gaan koken. Haha!

Vlees is iets anders dan blikvoer hoor! Dit vlees bevat alleen maar kip, lam en volgens mij rund. Het is echt puur vlees. Lachen

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 10:10

Ach, dan wil je niet weten hoe mijn huis eruit ziet Gekkeils Haha! Ik heb een blaasgruiskater die ERG onzindelijk is geweest.. Ik heb 1 kattenbakken in mijn slaapkamer, 1 in de gang en 1 naast de bank in de woonkamer.. Ik pas me ook aan aan de katten. Goede korreltjes en goed kwaliteitsvoer zorgen ervoor dat je kat niet stinkt als hij "naar de wc gaat".. Ik ruik eigenlijk alleen de plasjes van onze blaasgruiskater, maar ik schep ze altijd uit de bakken.. Goeie korrels doen ook wonderen. Öko plus van Biokat, klontjesvormende kattenbak-korrels van hout.. Mag gewoon in de groenbak en draagt het eco keurmerk. Als de keutels ondergegraven zijn, ruik je meteen niks meer. Ik heb heel veel geprobeerd, maar dit vind ik echt het fijnste product tot nu toe.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 21:15

Echt geweldig.... Super Maaike, je hebt deze mooie super schttige dame weer een toekomst gegeven, super! En natuurlijk Griebels en Lers natuurlijk!!

Ze is echt een geweldig katje om te zien, die veroverd snel menig harten...

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:55

Lars Lovers ...een mooie vriendin heb je erbij...heel veel plezier met deze dame Ja

Foto's zijn geweldig,fijn dat ze zo snel opknapt. Haha!

Groetjes,Tinky(In het bezit van een "deeltijdkat" Haha! )