Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kan er natuurlijk ook een uit de sloot vissen
met zuurstofplante
mijn vis deed dat ook, een dag of1-2 zwom die weer rond
heb er maar van gemaakt dat die epelepsie ofzo had
ik heb ook een keer gedat, dat al mijn visse op 1 na dood waren, stokje gepakt, er tegen aan getikt of ze echt dood waren..had wedstrijd dus ben gegaan, kwam ik terug( had die 1e vis bij mijn zus in de kom gedaan..) zwomme ze weer rond
maargoed hopen dat het werkt
zuurstofplantjes
suc6 met je vis
paardje2005 schreef:nee hoor dat hoeft zeker niet. zuurstofpomp is voldoenden. heb al meer dan 15 jaar vissen. eerst altijd guppen gehad(niet voor de fok, omdat ze zo mooi zijn) die had ik in een aquarium van 25 liter, eerst altijd zonder planten, en later met planten enkel voor de sier. zuurstof pomp heb ik er altijd in.
guppen zijn hele sterke dieren net als goudvissen.
hij heeft steentjes op de grond en een kasteel waar hij steeds doorheen zwemt. Plantjes krijgt hij niet meer omdat hij binnen 1 dag 3 plantensliertjes kaal eet.
) Gewoon al het water eruit, vis oppakken en in een bierglas doen. Daarna kom met water schoonmaken (okee, even een bizar verhaal, deze vis is altijd van mijn oma geweest en die maakte de kom altijd schoon met een beetje Cif. Agja, de vorige vis heeft het 4 jaar uitgehouden en deze vis heeft 1/2 jaar bij mijn oma gezeten, nadat wij hem kregen (ze waren op vakantie dus wij mochten op hem passen, daarna hebben we hem nooit meer terug gebracht
). Dus ze overleven het wel)