als je haar dan even aait komt ze weer overeind, ik mag haar buikje nu wel zachtjes masseren, maar toch, ze wordt steeds minder levendig... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als je haar dan even aait komt ze weer overeind, ik mag haar buikje nu wel zachtjes masseren, maar toch, ze wordt steeds minder levendig...
maar ptobeer het wel een beetje schoon te houden (ook als en een kwak in het hok ligt gooi ik het meteen weg)

Casca schreef:heb je nog tips over hoe ik haar achterkantje een beetje schoon kan houden? het lijkt me voor haar ook niet prettig zo, ze heeft er wéér een drapje aan hangen waar allemaal hooitjes en trootjes in blijven zitten... Ik hoop dat deze laatste 3 uur snel voorbij zijn!
ze is dr niet meer, we hebben haar uit haar lijden verlost..
T is super*#@!.... dat ze ziek is geworden en er niet mee bovenop is gekomen, maar aan jou heeft het niet kunnen liggen...
waarom dan he!?!!
ik vond het echt fijn om iemand te hebben waar ik snel even een vraag aan kon stellen! 
het was zo'n leuk beestje en dan moet ze eindigen met zo veel pijn.. We dachten echt dat ze het ging halen! De DA adviseerde om haar in te laten slapen, dus dan laat je haar niet langer lijden..
arme Janey, zoo jong nog! Ik had haar vorig jaar met sinterklaas gekregen..
Je heb in ieder geval gedaan wat je kon, heb echt respect voor mensen die zo hun best doen voor hun dier(en), er zijn zat mensen die het laten afweten!