[Foto] [BB] Migalis, mijn nieuwe rode katertje uit Kreta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: [Foto] [BB] Migalis, mijn nieuwe rode katertje uit Kreta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:51

mooi, dan heb je het goed gedaan en een lieverd gered van een wisse dood... en is er geen meisje op zoek naar dr vriendje. geniet maar lekker van deze lieverd Lachen

leuk he katten in bed Lachen tis zó gezellig dat geknor naast/op je kussen, wat minder leuk als ze met zn 2-en bovenop je willen slapen als ze 6 kg per stuk wegen Clown maar ik zou ze niet willen missen!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 18:04

cissy schreef:
mooi, dan heb je het goed gedaan en een lieverd gered van een wisse dood... en is er geen meisje op zoek naar dr vriendje. geniet maar lekker van deze lieverd Lachen

leuk he katten in bed Lachen tis zó gezellig dat geknor naast/op je kussen, wat minder leuk als ze met zn 2-en bovenop je willen slapen als ze 6 kg per stuk wegen Clown maar ik zou ze niet willen missen!

er word op kreta, in de winter zelfs gif gestrooid in de winter tegen de katten en honden Ziek
die mensen gaan daar zo anders met dieren om.. maarja ben dus ook wel heel blij dat hij hier veilig zit !

Jaa echt zo lief Haha! en dan gaat 's ochtends mn wekker en rent hij al naar beneden voor zn brokjes hihi... hij is zo slim..

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:10

Wat goed van je! Ik hoop dat de poes en jij heel veel plezier aan elkaar mogen beleven! En....natuurlijk, dat de poes nog een lang en gelukkig leven mag leiden in NL! Tong uitsteken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:12

mijn katten hebben een hekel aan het geluid van de wekker en zorgen dat ik al voor die tijd wakker wordt.... erg fijn, soms is dat al half 6 ipv 7.15....

Strooien ze daar gif tegen de zwerfkatten/honden? tjonge jonge.... kunnen kennelijk geen andere oplossing vinden, of ze willen het niet...
zucht.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 18:16

cissy schreef:
mijn katten hebben een hekel aan het geluid van de wekker en zorgen dat ik al voor die tijd wakker wordt.... erg fijn, soms is dat al half 6 ipv 7.15....

Strooien ze daar gif tegen de zwerfkatten/honden? tjonge jonge.... kunnen kennelijk geen andere oplossing vinden, of ze willen het niet...
zucht.

ja een nederlandse man die woont daar, en die vertelde dat..
moet er niet aan denken Boos!